Melding fra Tripadvisor: Due to the tragic fire that has destroyed portions of the Notre Dame Cathedral, it will be closed to tourists and worshippers until further notice. Tours listed on this page may go past, but do not enter, Notre Dame Cathedral.

Ulike måter å oppleve Notre Dame katedral på
Anmeldt 26. februar 2020 via mobile enheter

Veldig pen kirke, men kjipt at det må om bygge. Men selv om det var litt ombygging var kirken i seg selv et fin kirke.

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, qu0tg
Anmeldt 13. februar 2020 via mobile enheter

Området var sperret av pga brann, så vi fikk ikke sett inne i katedralen. Det karakteristiske spiret var borte

Dato for opplevelse: februar 2020
2  Takk, 582j_rnn
Anmeldt 14. november 2019

Flott bygg, men som følge av brannen fikk vi ikke sett stort annet enn det som bildet viser. Syntes likevel det er verd å ta en titt.

Dato for opplevelse: november 2019
2  Takk, Amalie R
Anmeldt 21. mai 2019 via mobile enheter

Utrolig trist å se dette stolte praktbygget etter brannen. Men beliggenhet og omgivelsene er de samme. Dessverre var det på grunn av sikkerhetsarbeid ikke mulig å komme nær kirken. Den ser jo imponerende ut på avstand også. Et av byens høydepunkter for en turist!

Dato for opplevelse: mai 2019
2  Takk, travelmann3
Anmeldt 25. april 2019

Vi var så heldige å se dette flotte byggverket et par dager før brannen. Det ligger i et hyggelig område det er lett å komme seg til med koselige spisesteder i nærheten. Ville absolutt tatt en tur selv om katedralen nå er ødelagt.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, Hege R