“Flott opplevelse ”

Attraksjonsdetaljer
Avgift: Ja
Anbefalt lengde på besøk: Mer enn 3 timer
Anmeldt 26. februar 2018 via mobile enheter

Veldig fint. Tillomed for en gutte gjeng på 28år. Anbefaler også å kjøpe billett av selgere utenfor. Sparer du masse tid.

Takk, Petter Q

Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Som turist møtte vi opp i dag til musee du louvre. Det gikk fort med smidige løsninger for kø og opplevelsen var god -som forventet. Mye imponerende å se på

Takk, J Teige J
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Vi kjøpte en gå foran køen voucher vi vekslet i billett utenfor museet og kom raskt inn. Vi fikk kart i informasjonen, men brukte skiltene og fikk se alt vi ønsket

Takk, sylvi s
Anmeldt 2. februar 2018 via mobile enheter

Vi møtte opp ved åpning klokken 0900, og slapp unna særlig med kø. Hadde med små barn og valgte ut Mona Lisa, den egyptiske samlingen og slottsutstillingen hovedsakelig. Museet er mye større enn å rekke alt. Men masse sitteplasser og flere små kafeer underveis. Slottet er like imponerende som kunsten. De beste suvenirbutikkene er ved utgangen i underetasjen.

Takk, Einar B
Les flere anmeldelser
Anmeldt 4. desember 2017

Her er det greit å sette av en hel dag. Museet er kjempestort og innholdsrikt. Kjøp skip-the-line billetter, så slipper du å stå timesvis i kø.

Takk, Stigje

Reisende som så på Musee du Louvre, så også på

Har du vært i Musee du Louvre? Del dine erfaringer!