“Fantastisk! ”

Attraksjonsdetaljer
Avgift: Ja
Anbefalt lengde på besøk: Mer enn 3 timer
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Vakkert museum og enormt mye interessant å se og erfare. Gjør noen valg på forhånd og gå heller flere ganger. Vi unngikk kø ved å gå på kveldsåpen onsdag.

Takk, Cecilie B

Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Om du liker historie og gamle ting kan kanskje dette være noe for deg, men det å stå i kø for å komme inn til en ny kø er ikke noe for meg.

Takk, Tom L
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Sett av hele dagen! Dette må sees og nytes! Lite kø til tross for en enorm menneskemengde. Rimelig pris.

Takk, Line C
Anmeldt 18. mai 2018 via mobile enheter

Spennende og lærerikt! Kunstopplevelse uten like. Lite kø dersom du har kjøpt billett på forhånd. Timesvis med underholdning og benker å sitte på er en bonus for man trenger kanskje en liten pause der inne. Tok masse bilder! (Uten blitz) jeg kommer til å ha minner for livet! :D

Takk, Silje A
Les flere anmeldelser
Anmeldt 29. april 2018

Vi var to pensjonister fra Norge som tok buss for å komme fram til museet. Målet var å se det berømte maleriet av Mona Lisa. Det var jo så mange flotte, kjempestore malerier av verdenskjente kunstmalere overalt. Vi var der midt på dagen. Det var veldig mange besøkende der. Endelig kom vi fram til salen hvor vi så Mona Lisa. Det var overveldende, følelsene tok helt overhånd. Dette ble et minne for livet.

Takk, Randi B

Reisende som så på Musee du Louvre, så også på

Har du vært i Musee du Louvre? Del dine erfaringer!