Ulike måter å oppleve Musee du Louvre på
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Veldig stort, mye mennesker og meget stressende atmosfære. Vi kom jo egentlig for hovedattraksjonen Mona Lisa, men de andre utstillingene der var så fascinerende at vi endte opp med å bruke hele dagen der!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, amandasvennes
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

En flott bygning som ligger veldig sentralt mitt i Paris. Mye spennende historie og flotte detaljer, spesielt alle maleriene på vinduene. Er man i Paris bør man legge turen innom.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, jornolenes
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Fordi Viator ikkje har følgt et nytt krav fra Louvre museet om hvordan billettene skal være (noe Viator har fått beskjed om for 3 vk siden fra Paris City Vision kontoret), ble våre bill. (Som vi hadde betalt Viator/TripAdvisor USD 95 for) KANSELLERT. Vi kjøpte bill. på nettsiden til Viator 10. okt., og skulle besøke Louvre 14. okt. VELDIG irriterende å kjøpe noe som er ubrukelig! Veldig irriterende at kontaktinformasjonen til Viator for å få refundert beløpet, er så vanskelig å FINNE!

Takk, torillb2015
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

En tur hit er et must om man er i Paris. Men opplevelsen minsker mye når mesteparten av informasjonen som står er kun på fransk. Samtidig er det mange ganger, sideganger og trapper som lett gjør at man blir litt bortkommen. Men vil trekke frem utstillingen fra Ludvig 14-16, de store malerisalene og selvfølgelig Mona Lisa.

1  Takk, SindreS115
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Kom i hovedsak som alle andre turister for å se Mona Lisa, men det var så utrolig mye annet flott der også!
Skulle ønske jeg tok med guide fordi det meste der inne var kun forklart på fransk

Takk, SusanneN1998