Gå forbi køen: Spasertur i Louvre-museet, inkludert Venus fra Milo og Mona Lisa

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Louvre Museum på
Anmeldt 4. desember 2018

Masse kule og historiske malerier å få med seg , dette stedet må man besøket hvis man er i Paris . fantastisk

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, rich-hern
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Veldig stort, mye mennesker og meget stressende atmosfære. Vi kom jo egentlig for hovedattraksjonen Mona Lisa, men de andre utstillingene der var så fascinerende at vi endte opp med å bruke hele dagen der!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, amandasvennes
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

En flott bygning som ligger veldig sentralt mitt i Paris. Mye spennende historie og flotte detaljer, spesielt alle maleriene på vinduene. Er man i Paris bør man legge turen innom.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Jørn-Ole N
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Fordi Viator ikkje har følgt et nytt krav fra Louvre museet om hvordan billettene skal være (noe Viator har fått beskjed om for 3 vk siden fra Paris City Vision kontoret), ble våre bill. (Som vi hadde betalt Viator/TripAdvisor USD 95 for) KANSELLERT. Vi kjøpte bill. på nettsiden til Viator 10. okt., og skulle besøke Louvre 14. okt. VELDIG irriterende å kjøpe noe som er ubrukelig! Veldig irriterende at kontaktinformasjonen til Viator for å få refundert beløpet, er så vanskelig å FINNE!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, torillb2015
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

En tur hit er et must om man er i Paris. Men opplevelsen minsker mye når mesteparten av informasjonen som står er kun på fransk. Samtidig er det mange ganger, sideganger og trapper som lett gjør at man blir litt bortkommen. Men vil trekke frem utstillingen fra Ludvig 14-16, de store malerisalene og selvfølgelig Mona Lisa.

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, SindreS115