Ulike måter å oppleve Musee du Louvre på
2025 av 99 656 anmeldelser
Anmeldt 9. desember 2018

Jeg var her på dette museet i flere timer og det var like spennende hele tiden. Jeg har sett store vakre museer, men ikke som Louvre. Her må man ha tid med seg og utforske alle avdelinger. Ha godtid når du besøker dette museet

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Bernard N
Anmeldt 4. desember 2018

Masse kule og historiske malerier å få med seg , dette stedet må man besøket hvis man er i Paris . fantastisk

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, rich-hern
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Veldig stort, mye mennesker og meget stressende atmosfære. Vi kom jo egentlig for hovedattraksjonen Mona Lisa, men de andre utstillingene der var så fascinerende at vi endte opp med å bruke hele dagen der!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, amandasvennes
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

En flott bygning som ligger veldig sentralt mitt i Paris. Mye spennende historie og flotte detaljer, spesielt alle maleriene på vinduene. Er man i Paris bør man legge turen innom.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, jornolenes
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Fordi Viator ikkje har følgt et nytt krav fra Louvre museet om hvordan billettene skal være (noe Viator har fått beskjed om for 3 vk siden fra Paris City Vision kontoret), ble våre bill. (Som vi hadde betalt Viator/TripAdvisor USD 95 for) KANSELLERT. Vi kjøpte bill. på nettsiden til Viator 10. okt., og skulle besøke Louvre 14. okt. VELDIG irriterende å kjøpe noe som er ubrukelig! Veldig irriterende at kontaktinformasjonen til Viator for å få refundert beløpet, er så vanskelig å FINNE!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, torillb2015