Gå forbi køen: Spasertur i Louvre-museet, inkludert Venus fra Milo og Mona Lisa

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Musee du Louvre på
1924 av 100 838 anmeldelser
Anmeldt 14. desember 2018

Har hatt lyst til å se The Louvre i alle år. Fikk endelig gjort det nå i Desember. Anbefales! Og om du er like interessert i å bare se på det utenfra, er det veldig stilig her på kveldstid når den er lyst opp - pluss en hel del mindre turister enn på dagtid :-)

Takk, netto777
Anmeldt 9. desember 2018

Jeg var her på dette museet i flere timer og det var like spennende hele tiden. Jeg har sett store vakre museer, men ikke som Louvre. Her må man ha tid med seg og utforske alle avdelinger. Ha godtid når du besøker dette museet

Takk, Bernard N
Anmeldt 4. desember 2018

Masse kule og historiske malerier å få med seg , dette stedet må man besøket hvis man er i Paris . fantastisk

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, rich-hern
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Veldig stort, mye mennesker og meget stressende atmosfære. Vi kom jo egentlig for hovedattraksjonen Mona Lisa, men de andre utstillingene der var så fascinerende at vi endte opp med å bruke hele dagen der!

Takk, amandasvennes
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

En flott bygning som ligger veldig sentralt mitt i Paris. Mye spennende historie og flotte detaljer, spesielt alle maleriene på vinduene. Er man i Paris bør man legge turen innom.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Jørn-Ole N