Ulike måter å oppleve Musee du Louvre på
Anmeldt 20. november 2019

Vi var dessverre ikke inne i museet pga. lang kø, men det er likevel en opplevelse bare å se bygget. Det er i tillegg plassert på et nydelig område.

Dato for opplevelse: november 2019
2  Takk, Amalie R
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Flott museum.
Fin oppbygd hageanlegg med tivoli i nærheten. Ingen problem å ta med barna på dette museumet. Men ta med nok drikkevann, for ddt blir rimelig varmt iløpet av dagen.

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, stianv2013
Anmeldt 5. juni 2019

Det er litt kø i Louvre, og særlig foran Mona Lisa. Men det er veldig mye annet vakker kunst, både skulpturer, malerier og en egen avdelig med muslimsk kunst. Mitt tredje besøk og fremdeles ikke sett alt. Selve bygningen er vakker med takmalerier, svalganger, brede trapper. Lange toalettkøer.

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, Enmth
Anmeldt 13. mai 2019 via mobile enheter

Kjøp gjerne forbi køen billetter på forhånd....Vel inne gikk vi forøvrig i kø,kø og kø i lokaler som var særdeles varme og med dårlig luft.

Dato for opplevelse: april 2019
2  Takk, Steinar H
Anmeldt 10. mai 2019 via mobile enheter

Her må man bruke tid! Masse av inntrykk og mye å se. Anbefales å dra tidlig på dagen og bestille billetter på nett, da får man tilgang til annen og prioritert inngang. Store fellesarealer, smarte garderobeskap og mange spisemuligheter. Eneste negative er at lite av objektene er tekstet på engelsk.

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, travelmann3