Omvisning i katakombene i Paris med spesialtilgang

Bestill på forhånd
fra
USD 112,01
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve The Paris Catacombs på
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Stod i over 4 timer i kø for en 20 minutters runde under jorden. Ikke verd besøket med mindre man har kjøpt billetter på forhånd.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Fenderbaum76
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Skulle virkelig ønske det var informasjon om at katakombene er under renovering. Dette besøket var det vi gledet oss mest til når vi reiste til Paris, og vi møtte opp uvitende om at det var stengt til oktober..

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Emte R
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Vi kjøpte «skip the line» billetter, og sto likevel minst 45 minutter i kø (du kan tenke deg køen uten denne billetten...). Kult å ha sett dette, men ikke noe vi ville ha gjort igjen. Tror også gruppe-guide gir deg mer innsikt enn audio-guiden vi valgte med dårlig lyd og ikke like mye informasjon.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Celiogeirik
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Bestilte billetter på nett, med eget klokkeslett og rett forbi køen system.
Bestilte på Head Out, var enkelt og fikk billetter på e-post med en gang.

Husk å skrive ut billetter, det gjør hotellet ditt.

Køen var lang når vi kom, men egen linje for de med fast klokkeslett.
NB! Ikke kom for sent.

Sto på nett at de under 18 var gratis, men måtte betale 5 euro PR. ved inngang.

Voksenbillett fulgte med en digital guide, kunne betale for ekstra til de under 18 år.

Turen blir ikke den samme uten guiden, da den har mye informasjon under veis.

Du går ned en spiraltrapp, 21m under bakken. (Spesielt)

Det første du ser er en snitt-tegning, da merket man hvor mye 21m ned er.
Under vannledninger og strøm, under metroen.

Bestialsk å se denne verden av døde som er under Paris.

Tenkte mye på de som jobbet her nede, de som gravde ut dette. Respekt!

Utrolig å se hvordan de løste dette, når gravlundene var overfylte og det utgjorde en ekstrem smittefare. Midt i en by som skulle leve videre.

Du bør ikke ha klaustrofobi, til tider lavt under taket.

Det var 30’c oppe, og vi hadde lest at det var kjølig der nede. Så vi hadde med gensere osv.
Dette var unødvendig, når det er så varmt ute. Rett og slett behagelig temperatur der nede på sommeren.

Er du interesser i historie, bør du få med deg dette.
Det er gravplassen til flere millioner Parisere!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 728bj_rna
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Vi bestilte guidet tur på forhånd. Det gjorde turen både lærerik og interessant. I tillegg slapp vi unna en kjempe-kø.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, JosteinL3