“For et show!! ”

USD 209,75*
Middagsshow på Moulin Rouge i Paris
USD 251,70*
og oppover
Forestilling på Moulin Rouge: VIP-plass med...
Vurdert som nr. 4 av 255 Konserter og show i Paris
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Avgift: Ja
Anbefalt lengde på besøk: Mer enn 3 timer
Anmeldt 11 september 2017 via mobile enheter

Skulle gjerne gitt 5 stjerner, men logistikken før showet , og at de brukte husdyr i showet, gjorde at det bare blir 4.

Selve showet fortjener en 5'er!
Skulle gjerne visst kostymebudsjettet til dette showet! Så mange skifter, og så forseggjort!!

Anbefaler å bestille billett med drikke, for ikke lett å bestille drikke under showet!

Også kan jeg jo nevne at damene er toppløse hele showet. Det var det nemlig noen på nabobordet vårt som ikke visste, og av religiøse hensyn forsvant fra showet .

Takk, MarianneK-B

Anmeldt 26 juli 2017 via mobile enheter

Ble tatt inn i en helt ny verden med glitter og glam. Det kan ikke beskrives - for utenom at jeg ble forelsket på ny. Sjukeste showet! Nå kan jeg dø lykkelig! Verdt hver eneste cent

1  Takk, Marianne S
Anmeldt 30 juni 2017 via mobile enheter

Moulin Rouge er absolutt å anbefale.
Akrobatikk av høyeste og helt Ekstreme
Art. Man blir helt engasjert av å være
Der, med innlevelse.

Takk, Svein F
Anmeldt 17 mai 2017 via mobile enheter

Det er et stort show med fantastiske akrobatiske forestillinger og elementer av circus. Show med ponni og digre slanger. Sanger, dans. En fin del av fransk kultur. Er verdt pengene. Fantastisk. Anbefales sterkt.

Takk, Lena_Oslo
Anmeldt 2 mai 2017 via mobile enheter

Showet var veldig bra! Flinke artister, flotte kulisser og fargerike kostymer. Maten var helt ok og det var ganske trangt rundt bordene - men alt i alt en flott opplevelse!

Takk, CathrineOgRoger

Reisende som så på Moulin Rouge, så også på

Paris, Île-de-France
Paris, Île-de-France

Har du vært i Moulin Rouge? Del dine erfaringer!