Bateaux Parisiens-sightseeingcruise langs Seine

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Seine River på
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Å gå langs elva med alle de små salgsbodene er noe man må gjøre når man er i Paris. Hyggelige selgere som ikke er pågående i det hele tatt, du blir hilset på og så får du kikke og lete på egenhånd. Hjelpsomme om du trenger hjelp til noe. Disse bodene er på begge sider av elven. Man kan også gå helt nede ved vannkanten om man vil det, der er det roligere i.o.m det ikke er noen bilfrafikk.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, kristine s
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Artig med bobåter midt inne i byen. Elvebredden er ypperlig sted å nyte en medbrakt lunsj. Er varmen intens kan du finne et sted der elven bukter seg slik at det er skygge for solen. Rett nedenfor travle fortau kan du slik nyte medbrakt, roen og få en pause fra kjaset rett ved.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, helt1
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Flott elv med mange utrolig flotte broer med mange utsmykninger. Her var det mye historie. Ene broen vakrere enn den andre.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, olejacobt2015
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

En god start på Paristuren! Vi tok drosje ned til elva samme ettermiddag vi ankom og slappet av med en fantastisk time på Seinen. Ta med litt å drikke og det er bare å passe på å få tatt bilde på kilde. Det hender det står par og kysser på de mange bruene vi seilte under, som den kjente Hvite bro.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, syn_veh
Anmeldt 21. juni 2017 via mobile enheter

Det anbefales å ta en tur med båt rundt Paris. Vi passerte rundt 20 bruer på litt over en time. Grei måte å roe ned på etter en lang dag vandrende rundt i Paris.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, 241erikw