Guidet tur til Sacré-Coeur og Montmartre

fra
USD 16,63
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Sacre-Coeur på
Anmeldt 17. november 2018

dette var bare heeeelt fantastisk. utvendig,innvendig bare majestetisk.pass på å gå en tur i nærområdet også

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, kjersti666
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Den ligger så vakkert til på en høyde, Sacre-Coeur, Jesu hjerte. Katedralen minner meg om et veldreid vepsebol, og troner vakkert der oppe på toppen av Paris. Ta metroen til Anvers, gå trappene opp eller ta Funiculaire. Jeg foretrekker å gå opp gjennom parken og trappene. Utsikten er fantastisk utover byen. Her kan man sette seg i trappen, hvile litt og nyte utsikten. Mange samler seg her, så vær obs på lommetyver. Etter å ha nytt utsikten og tatt de obligatoriske bildene og selfiene, ta turen inn i den vakre kirken. Her hviler en stille og god atmosfære, tenn et lys for noen du vil minnes, sitt ned og nyt roen, før du går ut igjen i turistmylderet oppe på Montmartre. Sacre-Coeur er er must når du besøker Paris.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, hennings612
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

På Paris høyeste topp ligger denne bygningen. Har en fantastisk utsikt over hele Paris, et «must» å gå alle 300 trappetrinnene for å komme opp i kuppelen. Er forresten en del trappetrinn for å komme opp til bygningen også, men kan også velge å benytte bane.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Jørn-Ole N
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var tok Open tour bus (den røde ruta) opp og gikk oppover gjennom trange, koselige gater. Litt bratt opp til kirka men man må ta seg god tid. Snu dere og se på utsikten for hvert nivå dere kommer. Litt plagsomt med alle afrikanerne som skal selge/tvinge på deg armbånd. Men de ga seg når man "vifta" dem bort. Bare pass på å ikke røre armbåndene for da har du kjøpt det ifølge dem, og de gir seg ikke da. Når man kommer opp til kirka kan man se en utrolig utsikt over Paris, nydelig i solnedgangen. Inne i kirka var det en gudstjeneste eller nattverd når vi var der. Satt oss ned og nøt øyeblikket, stille og rolig. NB : det er ikke lov å ta bilder inni kirken og man skal være stille. Vis respekt, mange bryr seg ikke noe jeg syns var irriterende. Utenfor i gatene ved siden av og bak kirken var små boder man kunne kjøpe noe å spise og drikke. Masse små koselige hus, restauranter og markeder. Masse blide mennesker og god stemning. Neste gang skal jeg prøve å få med meg soloppgangen derfra.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, kristine s
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Få med deg denne flotte kirken. Gratis inngang. Fantastisk utsikt over byen. Masse folk og god stemning. Man kan ta Metro til en stasjon like i nærheten (Abasses).

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, SveinTheTraveller