Novotel
Morten H
Bergen, Norge
3,0 av 5 boblerAnmeldt 26. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: januar 2019
NovotellesHalles, Responsable relations publiquesNovotel Paris Les Halles, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 1. feb. 2019
Kjære kunder,

Takk for din kommentar.

Vær trygg på at vår catering manager er klar over dine bekymringer om frokost.

Håper å se deg igjen snart for et fremtidig opphold.

Benjamin Guiffard
4.7 km fra Novotel Paris Les Halles
Romservice
Se flere hoteller i Paris
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Fint hotell med god beliggenhet. Bra med adskilt bad og toalett. Hyggelig bakhage og god servering. Nær Metro og Louvre samt kafeer og Boulangerier til frokoster. God service på hotellet. Grei gåavstand til Notre-Dame. Flere hyggelige restauranter i nærheten.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, KarenGissum
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Hotellet er moderne, rommene er fine og rene, og servicen er rett og slett fantastisk! Vi følte oss velkommne og ivaretatt fra første sekund. Da resepsjonisten oppdaget at jeg var gravid fikk vi gratis oppgradering av rom. De var hjelpsomme med å forklare hvordan vi kunne ta oss frem i byen og anbefalte fantastiske restauranter og barer. Frokosten var upåklagelig. Her reiser vi gjerne tilbake og anbefaler hotellet videre på det sterkeste.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Annaa0208
NovotellesHalles, Responsable relations clients på Novotel Paris Les Halles, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. april 2018

Kjære Annaa0208,

Før du takker deg for denne utmerkede hotellopplevelsen, gratulerer vi deg med denne lykkelige begivenheten.

Å gi maksimal komfort gjennom hele oppholdet er vår prioritet.

Har du testet vår T'Time i en privat hage? Det er en ekte glede.

Vi håper å se deg igjen med babyen din for første gang i hagen.

Vennligst hils deg selv.

Jean-Christophe Moureuille
Guest Relation Manager

Anmeldt 30. april 2017 via mobile enheter

Bra beliggenhet og forholdsvis nyoppusset. Store rom, hyggelig betjening. Vi besøkte hotellet en helg. Men må stå 30 min i kø for å få bord til frokost!!
Grunn nok til å velge et annet hotell neste gang.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, nilshenrikm
NovotellesHalles, Directeur général på Novotel Paris Les Halles, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2017

Dear Nils-Henrik M,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Paris les Halles.

We are sorry about the waiting time for the lunch and we understand your frustraction.

At Novotel Paris les Halles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

Sincerely,

Julia Dionisi,
General Manager

Anmeldt 28. juli 2016

Svært sentralt beliggende hotell. Hotellet ligger nærme det meste, og rett i nærheten av t-banen. Dermed enkelt å komme seg rundt. Stilfulle rom som var rolige. Hyggelig og engelskspråklig personale som var behjelpelig på flere måter. Bra frokost med godt utvalg. Anbefalt hotell.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, 557paalb
NovotellesHalles, Directeur général på Novotel Paris Les Halles, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2016

Dear Paal B,

Thank you for recommending our hotel !
I am glad you appreciated your stay with us.Indeed,all our staff is here to make your stay enjoyable :)

A bientôt !

Julia Dionisi

Anmeldt 1. oktober 2015 via mobile enheter

Hotellet ligger svært sentralt med kort vei til Metro. Mye liv i området. Rommene er svært moderne, med alt som trengs. Det merkes godt at hotellet ligger relativt høyt i pris. Svært imøtekommende og vennlig personale. God frokost. Eneste lille minus er at det for tiden pågår mye byggeaktivitet like utenfor hotellet. Dette var dog lite merkbart på rommet. Hotellet anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2015
1  Takk, Jon F