Anmeldt 11. april 2019

Veldig fint hotell for prisen. Moderne rom og hyggelig betjening. Ligger litt utenfor kjernen av Paris, men med tog og metro rett over gaten så tar det rask tid å komme inn til byen. Flere restauranter i nærheten.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, TripMember04112019
Lenormand-S, Directeur général på Novotel Paris Gare de Lyon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. april 2019

Dear putetryne,
Thank you very much for recommanding Novotel Paris Gare de Lyon.
I hope we will welcome you back soon,
Have a very good day,

Anmeldt 23. mai 2018

Rene og moderne rom. Hyggelig betjening. Utmerket service. Kan trygt anbefales. Sentralt beliggende ved knutepunktet Gare de Lyon, men noe shabby nabolag som det ofte er ved store togstasjoner. Føltes allikevell trygt.

Dato for oppholdet: mai 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Accorhotels.com
Takk, Harald J
Lenormand-S, Directeur général på Novotel Paris Gare de Lyon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2018

Dear Harald J
Thank you for recommending my hotel on TripAdvisor.
I'm glad that you enjoyed your stay in Novotel Paris Gare de Lyon.
Please know that we will be enchanted to welcoming you again.
À bientôt

Anmeldt 14. juli 2017

Vi var i Paris i mai i forbindelse med Hockey vm og ville finne et hotell i nærheten av stadion med basseng. Det vi fikk var et topp hotell med fantastisk beliggenhet i forhold til all transport. 5 minutt og gå og 15 minutt på t-banen så var du i sentrum for eksempel.

Veldig hyggelig personale i resepsjonen som hjalp med alle spørsmål vi måtte ha. Flotte store rom med nespresso maskin og fri minibar. Deilig stor seng og stille om natten.

Deilig med oppvarmet svømmebasseng etter lange dager og slitne føtter.

Kanskje det beste med alt var frokosten. Den vennligheten vi ble møtt med hver dag. Fantastisk utvalg av brød, pålegg, frukt og søte fristelser. En ting jeg ikke glemer er at de hadde den beste skinken jeg noensinne har smakt. Vi hadde med en liten gutt og de som jobbet der var så snill med ham og behandlet han som en liten prins.

Neste gang vi kommer til Paris skal vi garantert bo på dette hotellet. Det er ikke noe å lure på en gang.

Så et lite tips til slutt. Når du er i Paris; Ikke bare gå opp og ned Champs Elysees. Eller bruke 100 timer på å finne en veske. Eller gå på Zara, Nike eller GAP som du kan gjøre hjemme. Finn ut hvor parkene ligger. Fantastiske botaniske hager omgitt av hus du ikke trodde fantes. På veien stopper du på bakeriet de franske handler på. Du finner restauranten hvor du får ekte god mat som ikke lages for økonomisk vinning på turister, men fra hjertet. Da min venn vil du få hvilepuls, fornyet energi og kjærlighet til familien din. Det som betyr noe vet du.

Romtips: uansett book rom med frokost
Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, AndersOls1
Lenormand-S, Directeur général på Novotel Paris Gare de Lyon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2017

Dear AndersOls1,
I sincerely thank you for your laudatory review. Your satisfaction is for my team and I our best award and it encourages us to keep on working hard to provide a quality service.
We will welcome you again with great pleasure.
Sincerely,
Serge Lenormand, Manager

Anmeldt 19. oktober 2015 via mobile enheter

Bodde her for noen år siden, og det er fortsatt det eneste hotellet jeg husker navnet på den dag idag. Det lå ganske sentralt og lå rett ved en jernbanestasjon. Anbefaler alle en tur til Paris! God servise og hyggelige folk som jobbet der...

Dato for oppholdet: mars 2015
Takk, Sophie B
Lenormand-S, Directeur général på Novotel Paris Gare de Lyon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2015

Kjære kunde,
Takk for hyggelige kommentarer.
Jeg håper å se deg på Novotel Paris Gare de Lyon.
Vennlig hilsen
Director

Anmeldt 3. februar 2015

Vi hadde et superior rom som var veldig flott. Det var god plass både på rom og bad. Betjeningen var svært hjelpsomme til alle tider og snakket bra engelsk. Hotellet ligger rett ved Gare de Lyon(tog- og metrostasjon) noe som er ideelt om man bruker toget til og fra flyplass. Direkte flybuss gikk også rett utenfor hotellet.
Hotellet ligger mot øst på gul linje som er den mest sentrale med tanke på severdigheter o.l.
Det eneste negative er at man må ta metro i 10-20 min for og komme til blant annet Eiffeltårnet.

Prisen på frokost var 17 euro, denne testet vi ikke da det finnes flere cafeer som serverer frokost i området til 8-14 euro.

Dato for oppholdet: januar 2015
Takk, Tor Edvard K

Kjære kunde,
Takk for din gode kommentarer Advisor
Jeg håper å se deg på Novotel.
Vennlig hilsen
Director