Anmeldt 5. juli 2016 via mobile enheter

Flott hotell i et flott arbeider strøk med masse dress kledde mennesker. Ligger nærme metro banen og en del resturanter og butikker. Det er trimrom på hotellet og man får gratis vann i minibaren på rommet kvar dag. Det er også mulig å koke seg kaffi og te på hotell rommet :) rent å pent, mye for pengene

Opphold: juli 2016, reiste som et par
Takk, Marius Kauppi R
Anmeldt 2. mai 2016

Dette stedet ligger litt utenfor sentrum av byen, men likefullt ganske sentralt. Vi synes dog at det er noe dyrt i forhold tl hva man får. Det skal dog legges til at rommene og servicen på hotellene var ganske god. Vi hadde dessverre noe krangel ad regningen for oppholdet, men det ordnet seg.

• Opphold: januar 2016, reiste med venner
Takk, Helgepaatur
Anmeldt 24. juni 2014 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til i forhold til resturanter i Bercy Village og Metro (dersom man ønsker å komme seg til adre steder i Paris. Vi hadde rom 611 med utsikt mot inngangen på hotelllet. Rommet var rent og pent, air-condition var veldig behagelig og sengen var stor og god. Putene var derimot ikke behagelige selv om man kunne velge mellom en stor og en liten (blytung og steinhard). Frokosten var helt grei, men brødet jeg forsøkte var tørt, og jusen smakte olje. De hadde dog gode smoothier å velge i samt forsljellige typer kaffe. Resturanten i seg selv var ikke noe bra. Vi spiste her den første kvelden og bestilte en biff - well done, men som bare var stekt medium. Vi bestilte også tunfisk som skulle være medium/rå, men som grenset opp mot well done. Etter vi var ferdig å spise så vi en mus som løpte over gulvet. Vi gav beskjed om dette til servitøren uten at han fikk gjort noe med det, utenom å se etter musen der vi hadde sagt at vi så den. Servicen på hotellet var helt ok, men de klarte ikke å finne en ny pute til meg og det trekker ned. Så overnatt gjerne her, men unngå restauranten.

Takk, RoarA_13
Anmeldt 4. juni 2014

Vi bodde her i 3 dager. Rommet var romslig og komfortabelt. Hotellet ligger bare 2 minutter fra Bercy Village hvor det var mange restauranter og butikker av høy kvalitet. Kort vei til Metro. Mange restauranter i nærområdet! Perfekt om du skal på konsert!

• Opphold: oktober 2013, reiste med venner
Takk, ProfessorTravelling
Anmeldt 27. januar 2014

Jeg har bodd på hotell over hele verden. Store og små, men aldri før har jeg opplevd et hotell med gjeng så fantastiske ansatte som på Pullman Bercy. Alle, og absolutt alle står på pinne for deg uansett hva det skulle være, og de er virkelig genuint interessert i å gjøre oppholdet ditt så bra som overhodet mulig. Rommene er bra, maten er bra og hotellet innehar et lekkert og behagelig design. Jeg er stum av beundring og anbefaler dette hotellet på det varmeste for alle og enhver.

Maria

• Opphold: januar 2014, reiste som et par