“Bra hotell nær Accor arena”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 11 sider til!
Pullman Paris Centre - Bercy
Nr. 235 av 1 805 hoteller i Paris
Anmeldt 27 mai 2017 via mobile enheter

Bra hotell, store rom og typisk business hotell. Passet perfekt når målet var å besøke hockey VM. Bra sted å bo, men litt langt fra selve sentrum. I resepsjonen er det en trivelig bar. Ikke langt fra hotellet ligger en trivelig gate med gode serveringssteder. Bra område for en Lunch. Kan absolutt anbefale dette hotellet.

Opphold: mai 2017, reiste alene
Takk, Cardriver63Norge

Anmeldt 5 juli 2016 via mobile enheter

Flott hotell i et flott arbeider strøk med masse dress kledde mennesker. Ligger nærme metro banen og en del resturanter og butikker. Det er trimrom på hotellet og man får gratis vann i minibaren på rommet kvar dag. Det er også mulig å koke seg kaffi og te på hotell rommet :) rent å pent, mye for pengene

Opphold: juli 2016, reiste som et par
Takk, Marius Kauppi R
Anmeldt 2 mai 2016

Dette stedet ligger litt utenfor sentrum av byen, men likefullt ganske sentralt. Vi synes dog at det er noe dyrt i forhold tl hva man får. Det skal dog legges til at rommene og servicen på hotellene var ganske god. Vi hadde dessverre noe krangel ad regningen for oppholdet, men det ordnet seg.

• Opphold: januar 2016, reiste med venner
Takk, Helgepaatur
Anmeldt 24 juni 2014 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til i forhold til resturanter i Bercy Village og Metro (dersom man ønsker å komme seg til adre steder i Paris. Vi hadde rom 611 med utsikt mot inngangen på hotelllet. Rommet var rent og pent, air-condition var veldig behagelig og sengen var stor og god. Putene var derimot ikke behagelige selv om man kunne velge mellom en stor og en liten (blytung og steinhard). Frokosten var helt grei, men brødet jeg forsøkte var tørt, og jusen smakte olje. De hadde dog gode smoothier å velge i samt forsljellige typer kaffe. Resturanten i seg selv var ikke noe bra. Vi spiste her den første kvelden og bestilte en biff - well done, men som bare var stekt medium. Vi bestilte også tunfisk som skulle være medium/rå, men som grenset opp mot well done. Etter vi var ferdig å spise så vi en mus som løpte over gulvet. Vi gav beskjed om dette til servitøren uten at han fikk gjort noe med det, utenom å se etter musen der vi hadde sagt at vi så den. Servicen på hotellet var helt ok, men de klarte ikke å finne en ny pute til meg og det trekker ned. Så overnatt gjerne her, men unngå restauranten.

Takk, Roar A
Anmeldt 4 juni 2014

Vi bodde her i 3 dager. Rommet var romslig og komfortabelt. Hotellet ligger bare 2 minutter fra Bercy Village hvor det var mange restauranter og butikker av høy kvalitet. Kort vei til Metro. Mange restauranter i nærområdet! Perfekt om du skal på konsert!

• Opphold: oktober 2013, reiste med venner
Takk, ProfessorTravelling
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Paris hotellene
Novotel Paris Centre Bercy
Adagio Paris Bercy Village
Nr. 784 av 1 805 i Paris
451 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Pullman Paris Centre - Bercy? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Pullman Paris Centre - Bercy

Adresse: 1 rue de Libourne | 1 Avenue des Terroirs de France, 75012 Paris, Frankrike
Beliggenhet: Frankrike > Île-de-France > Paris > Bercy/Nation , Reuilly
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Transporttjeneste Suiter Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.62 familiehotell i Paris
Nr.131 romantisk hotell i Paris
Nr.133 forretningshotell i Paris
Nr.164 luksushotell i Paris
Prisnivå: kr 1 267 - kr 2 350 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Pullman Paris Centre - Bercy 4*
Antall rom: 396
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Accorhotels.com, Booking.com, Agoda, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Pullman Paris Centre - Bercy. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Pullman Paris Bercy Hotel Paris
Accor Paris Bercy
Sofitel Bercy

Er dette din oppføring på TripAdvisor?