“Fin og rimelig opplevelse”
Anmeldelse av Navigli Aperitivo

Vurdert som nr. 3 677 av 19 560 Restauranter i Paris
Omgivelser: 10th Arr. - Entrepôt
Omgivelser: 10th Arr. - Entrepôt
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Super stemning og konsept. Topp service.
Vi bestilte 2 drikker og fikk antipasti med bestillingen. Morsom konsept og god opplevelse. Vi satte på terrassen med et barnevogn, og alt gikk helt som smurt.

1  Takk, Mindfulnomad

Anmeldt 17. august 2021

Reisende som så på Navigli Aperitivo, så også på

Paris, Île-de-France
Paris, Île-de-France

Har du vært i Navigli Aperitivo? Del dine erfaringer!