Ulike måter å oppleve Le Marais på
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Ta metro til Les Halles, spaser forbi Centre Pompidou og så er du inne i de trange, koselige gatene som utgjør et av de koseligste områdene i Paris. Her er små restauranter, hyggelige butikker og vakre fasader. Områder er et fristed, har en avslappende atmosfære og er et yndet samlingssted for skeive, fargerike og glade mennesker.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, hennings612
Anmeldt 19. februar 2017 via mobile enheter

Litt mer Gruneløkka.. Likte området godt. Bra shopping langs rue Rivoli. Bra restauranter. Ikke dyrt område.

Dato for opplevelse: februar 2017
1  Takk, Ragnhild H
Anmeldt 6. august 2016

Her er terskelen lav for å trives om du liker trange gater med små kaféer og butikker av alle slag. Bydelen har mye sjarme og om du er at typen som liker det genuine og å ferdes utenfor kartkanten. Reiser du til Le Marais!!

Dato for opplevelse: august 2016
1  Takk, Bendorth
Anmeldt 17. januar 2016 via mobile enheter

Førte forsøk i Marais beveget vi oss i litt feil område da vi ikke visste helt hvor vi skulle gå. Vi ga det en ny sjanse da vi gikk inn ved St. Paul-kirka, og ble veldig glade i området. Vil absolutt tilbake ved neste Parisbesøk. Masse koselig spisesteder. Anbefaler også varehuset Merci med masse nydelige klær og interiør.

Dato for opplevelse: januar 2016
2  Takk, sigridtatellub
Anmeldt 5. oktober 2015

Sjarmerende bydel med mange fine små butikker, bistro og kafeer. Trange gater med fin ambiens. Et flott sted å spasere.

Dato for opplevelse: oktober 2015
Takk, reisermedfamilie