Halvdan G
Dato for oppholdet: januar 2019
Christelle B, Directeur généralHotel Atmospheres, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 22. feb. 2019
Dear Guest,

Thank you for your lovely feedback about the Atmospheres Hotel.
We are pleased to know that you enjoyed staying with us.
We are already looking forward to welcome you back
Kind Regards

kr 10 242
4.1 km fra Hotel Atmospheres
Se flere hoteller i Paris
Anmeldt 12. juni 2018 via mobile enheter

Vi bodde her fra 29. mai til 1. juni. Koselig lite hotell mellom Notre Dame og Pantheon og nærhet til det meste. Rer holdeplass like ved så lett å komme seg til/ fra CDG. Rene og pene rom,god frokost med alt du trenger. Frokosten var gratis siden vi bestilte på hotellets hjemmeside. Veldig hyggelig og hjelpsomt personale. Vi fikk også om ut mot gaten som vi ønsket, helt topp. Veldig hyggelig og hjelpsomt personale. Bor gjerne her neste gang vi er i Paris.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Jorun S
Christelle B, Directeur général på Hotel Atmospheres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2018

Dear Sir,
Thank you very much for sharing your valuable feedback.
We are glad to read that you have chosen to stay with us and enjoyed it very much.
It is great to read your compliments about the breakfast and the welcoming of our front desk staff.
We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.
Kind Regards

Anmeldt 15. desember 2015 via mobile enheter

Vi valgte dette hotellet for vårt første besøk til Paris! Vi hadde fire netter på dette sentralt beliggende fine hotellet! Små hyggelige, rene og pene rom. Veldig hyggelig personale. Hjelpsomme og vennlige. Gangavstand til Notre Dame, Louvre og andre fine turistmål. Vi anbefaler dette på det varmeste!!

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, 555brits
Christelle B, Directeur général på Hotel Atmospheres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2015

Dear Guests,
Thank you for the lovely feedback, I am happy to read that you enjoyed our great location, and the comfort of our rooms.
Your support is appreciated. Thank you again for staying with us.
Sincerely yours

Anmeldt 20. mai 2015

Stort og stille rom. Meget rent og pent.
Personalet var meget vennlige og hjelpsomme.
Og det var en glimrende plassering I nærheten av Notre Dame og mange gode restauranter.
Alt I alt en fantastisk opplevelse

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, Gordon M
Anmeldt 19. februar 2015 via mobile enheter

Vi hadde et rom i 3 etg for 3 personer og var innstilt på at det kunne være trangt, men ikke så trangt.. Liten eller ingen plass til bagasje, et knøttlite toalett og minimal plass mellom dobbeltseng og ekstraseng. I tillegg var air-condition avslått for sesongen, og det gjorde rommet uutholdelig på natten. På en ellers flott Paris-tur var hotellet en nedtur.

Dato for oppholdet: februar 2015
Takk, Langbergen
Christelle B, Directeur général på Hotel Atmospheres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mars 2015

Dear Sir,
We are disappointed to read your comment about the size the room you stayed in.
You booked a deluxe room + extra bed for your stay. Our deluxe double rooms with extra bed (18sqm) are equipped with a double bed (180x200cm) and a single sofa bed (90x190cm) for a third person.
We have seven room types ranging from 13sqm to 27sqm from the Classic room to the Deluxe Suite. Each room type is clearly detailed and illustrated with photos on our website so that each guest can choose what suits him best.
The air conditioning did not work because we are in winter; in winter the heater replaces the air conditioning.
We are sorry that you didn't appreciate your room and we hope we will have the occasion to welcome you back in a larger room such as Junior Suite, Suite or Suite Deluxe.
We remain at your disposal. Sincerely yours.

Anmeldt 26. november 2014

Vi bodde fire dager på dette hotellet. Hadde rom i toppetasjen ut mot gaten, det var lite støy. Små rom, men nylig oppusset og smakfullt innredet. God frokost og svært god service. Sentral beliggenhet i forhold til en rekke severdigheter og gode muligheter for shopping i området. Hotellet kan definitivt anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2014
Takk, Arvid57
Christelle B, Directeur général på Hotel Atmospheres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2014

Dear Sir,
I would like to thank you on behalf of all of us here at the Hotel Atmospheres.
We are delighted that you have retained such a positive experience from your stay with us and that you have decided to communicated your satisfaction with fellow travelers.
We hope to welcome you soon again in Paris,
Christelle Boin – Manager