Åpen hopp-på-hopp-av-tur i Paris

Ulike måter å oppleve Tootbus Paris på
Paris Tootbus juletur
12 anmeldelser
Anmeldt 22. juli 2022

Paris er en stor by og vil du få mye med deg og bare har en dag så er dette et ypperlig alternativ. koster litt men da kan du hoppe av og på i 24t. Alle de mest kjente stedene i Paris. du får med ørepropper og kan høre guidet stemme på engelsk.

Dato for opplevelse: juli 2022
Takk, johnnysG8705VQ
tootbusparisCS, Customer service på Tootbus Paris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2022

Dear Johnny,

We are glad you enjoyed your tour in Paris with Tootbus.

See you soon on board of our buses!

Tootbus team

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempefin måte å bli kjent med Paris om det er første besøk i byen. Man får se de viktigste landemerke med guide på øret. (som noen ganger hang seg litt opp) Men det var ikke noe kjempeproblem. Siden avgangene er så ofte kan man hoppe av der man vil og reise videre når man vil. Rutene denne bussen kjører (4 ruter) dekker mer enn de andre som kjører der. Tar den neste gang jeg skal til Paris.

Takk, kristine s
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Veldig fin måte å se byen på, samt å komme seg rundt for en billig penge. Bussrutene passerte de aller fleste store severdighetene. Og hyppige avganger. Kan sterkt anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, steinoo
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Vi fikk en adresse til å veksle voucher til billett som var feil, men det viste seg at man kan veksle til billett ombord i alle bussene på holdeplassene. Vi fikk heller ikke kart over holdeplasser eller lenke til dette med bestillingen, men siden vi møtte opp på avtalt møtested ikke langt fra Notre Dame, så vi en buss stoppet der og gikk bort og fikk kart og billetter. Vi opplevde også at en buss ved Eiffeltårnet stoppet på et rolig sted uten stoppskilt, og da vi spurte om dette var stoppestedet, svarte han bekreftende. Da vi kom tilbake og skulle på bussen viste det seg at det var feil, og vi fortsatte å gå rundt kvartalet etter kartet og fant rett stoppested. Da det endelig kom en buss der, var vi blitt en stor flokk som hadde ventet en time, og ikke det kvarteret som er annonsert som frekvens.

Dato for opplevelse: februar 2018
2  Takk, sylvis96
Anmeldt 11. juni 2017 via mobile enheter

Her var det gode kart og lett å finne busstopp. Vi brukte tredagers-billett og brukte desse til å nå restauranter og kjøpesenter i tillegg til sightseeing.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, monikasoltveitg