“Bra kjøtt og bra service ”
Anmeldelse av Sacrée fleur

Sacrée fleur
Vurdert som nr. 34 av 19 029 Restauranter i Paris
Kjøkken: Fransk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Montmartre
Anmeldt 17. september 2017 via mobile enheter

Signaturrett anbefales. Smakfullt kjøtt servert på varm steinplate. God stemning. Anbefaler å bestille bord.

Takk, Marit35

Anmeldt 18. mai 2017

Vi spiste her første kvelden i paris, jeg og min datter. Kjøttet var fantastisk mørt, sausene var virkelig gode. Veldig hyggelig lokale og god service. Bord må bestilles på epost og bekreftes dagen før måltidet. Anbefales på det varmeste!

Takk, GunnarW
Anmeldt 23. juli 2016 via mobile enheter

Drømmer om maten selv ett år etter vi var her! Beste restauranten vi hR spist på. Og servicen var kjempe bra! Lokalene er små, så husk å bestill bord!

Takk, Marte M
Anmeldt 5. mai 2016 via mobile enheter

Et område du ikke trodde det skulle ligge en slik restaurant. En kjempehyggelig kelner som satte standarden fra start. Biffen var utsøkt og sjokolademoussen med sorbet har jeg ikke smakt maken til.

Takk, Frikk A
Anmeldt 6. april 2015 via mobile enheter

For all del en god indrefilet. Men det var det. Ikke godt tilbehør, og virket som vi fikk to peppersaus og noe løksaus/suppe. Hadde store forventninger. Min kjæreste fikk delvis helt rå entrecot. Vi vil ikke anbefale dette til andre, ei heller gå tilbake selv.

Takk, Lill85

Reisende som så på Sacrée fleur, så også på

Paris, Île-de-France
Paris, Île-de-France

Har du vært i Sacrée fleur? Del dine erfaringer!