“Veldig skuffet”

Bofinger
Bestill bord
Vurdert som nr. 4 601 av 19 844 Restauranter i Paris
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Bastille
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

En vennegjeng var i Paris og hadde bestilt bord her i god tid. Trodde dette skulle være veldig bra. Så feil kan man ta
Bestilte 3 retter menyer.
Forrett: Suppen minnet mer om babygrøt enn suppe. Noen bestilte kjøtt pai. Den var forferdelig.
Hovedrett 1. Kylling og potet mos. Kjedelig og smakløst.
Hovedrett 2: Sjø krepsen var for mye kokt. Amerikansk hummer var ok. Rundstykkene de serverte til maten var seige.
Dessert: Krem Brule var helt grei.
Betjening: Tok lang tid før vi fikk bestilt mat og drikke.

Takk, 151runeh

Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Flott lunsj på ekte fransk maner. Upåklagelig service. Kanskje det nærmeste vi kom ordentlig fransk etikette på oppholdet vårt.

Takk, 911kristinm
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 10 personer som spiste middag her. Alle var veldig fornøyd med sine retter. Hyggelig betjening og god mat. Verdt et besøk.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, synnesaetre
Anmeldt 11. oktober 2017 via mobile enheter

Forventningene var høye etter en rekke anbefalinger av dette stedet. Maten, service og atmosfære var helt grei, men ikke mer enn vi forventet. Savnet kanskje det lille ekstra.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, torf577
Brasseries F, Responsable relations clients på Bofinger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2017

Dear torf577, sorry to read that your visit wasn’t as you expected. We will be glad to welcome you a next time and to provide you an experience reflecting our daily commitments. Best regards. Bofinger’s team.

Anmeldt 2. juni 2017

Et av de mest klassiske og velkjente brasseriene i Paris. God mat og hyggelig service, men det er mange turister der så dessverre ikke så "autentisk" fransk lenger...

Dato for besøk: april 2017
Takk, Vibeke V
Brasseries F, Responsable relations clients på Bofinger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2017

Dear Guest, thank you for taking the time to share your review after your recent visit in our Brasserie Bofinger. Your feedback is important for improving and maintaining our service, and food quality. We are glad if you have appreciated your meal overall. We welcome regulars customers but tourist too because our brasserie is famous at Paris, we understand your feeling and regret your deception about this. We hope to have the opportunity to serve you the next time you return to Paris. Best regards.

Reisende som så på Bofinger, så også på

Har du vært i Bofinger? Del dine erfaringer!