“Superhyggelig”

Kjøkken: Vinbar, Bryggeripub
Middagsalternativer: Reservater
Omgivelser: Saint-Merri
Anmeldt 13. april 2018 via mobile enheter

God atmosfære, kjempehyggelig personale og en perfekt lunsj!! Anbefaler med eple, chevre og bacon, nam!!

Dato for besøk: april 2018
Takk, meretel253

Anmeldt 12. april 2017 via mobile enheter

Enkel meny som stort sett består av pizza-liknende retter fra Alsace. Maten er god, men stemningen og atmosfæren i det lille lokalet drar det opp til et høyt nivå. Herlig for par, men topp også for familie. Hit kommer vi garantert tilbake!

Dato for besøk: april 2017
Takk, tolund
Anmeldt 11. april 2017 via mobile enheter

Enkel meny, hyggelig betjening og typisk fransk intim stemning. Det gikk fort fra bestilling til vi fikk maten.

Dato for besøk: april 2017
Takk, vegardgundersena
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Vi ante ikke hva vi gikk til, men ruslet derfra muntre og mette. Sjarmerende lokaler, en ny type rett (stol på den smilende, behjelpelige kelneren, han visste hva han snakket om!) og en uformell stil som - ja; var veldig lett å like.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Holidoc79
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Denne restauranten spesialiserer seg på Flammkuchen, en pizzalignende variant fra sør-Tyskland. Etter et besøk på Pompidousenteret dukket denne opp som en god anbefaling fra Tripadvisor. Fantastisk betjening som ga gode råd i valget av både mat og drikke. Anbefaler varianten med eple, chevre og skinke!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, EasyTraveller35

Reisende som så på L'Alsacien, så også på

Paris, Île-de-France

Har du vært i L'Alsacien? Del dine erfaringer!