“Helt grei ”

God for: Romantisk, Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: 7th Arr. - Palais-Bourbon
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Litt dyr turistmagnet, trangt og støyende. Kjedelig fondant hvor isen var smeltet. Greit sted å hvile føttene

1  Takk, thomassH222YT

Anmeldt 18. mai 2018 via mobile enheter

Ganske pen restaurant. Servicen var veldig bra, maten kom fort. Vi bestilte en biff med pommes frites og bernaise og biffen var AKKURAT sånn som vi ville ha den. Nydelig!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 72siljea
Anmeldt 7. februar 2016 via mobile enheter

Et lite besøk for å spise lunsj, drikke kaffe og te. Dyrt og stressede kelnere. Støyende med masse trafikk og mennesker.

Dato for besøk: februar 2016
1  Takk, Tor L
Anmeldt 16. november 2014

Personalet var høflige og serviceinnstilte. Maten vi fikk var god, men jeg fikk mageknip i en dag etter å ha spist fritert blekksprut.

Dato for besøk: november 2014
    • Atmosfære
1  Takk, sylvis96
Anmeldt 15. august 2014 via mobile enheter

Servicen var helt ok. Maten var ganske dårlig, smaken var bra men kjøttet var utrolig seigt. Jeg bestilte medium og kjæresten well done, vi så såvidt forskjell. Hennes well done var nokså blodig. Brødet var nokså seigt og vanskelig å tygge det også. Denne restauranten fortjener absolutt ingen 4 eller 5, en helt gjennomsnittlig restaurant. Selv om kjøttet hadde vært kjempemørt hadde det ikke kvalifisert til "svært bra", dessverre.

Dato for besøk: august 2014
    • Atmosfære
1  Takk, bj_rnbangj

Reisende som så på La Fregate, så også på

Paris, Île-de-France
Paris, Île-de-France

Har du vært i La Fregate? Del dine erfaringer!