“Fantastisk restaurant med hyggelig betjening”
Anmeldelse av Le Jules Verne

Le Jules Verne
Vurdert som nr. 1 278 av 20 907 Restauranter i Paris
Kjøkken: Fransk
God for: Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Gros-Caillou
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Målet vårt var jo god mat sammen med fantastisk utsikt, men vi fikk også ypperlig oppvartning av blide og humoristiske kelnere. Maten var førsteklasses og vi ble stappmette

Dato for besøk: februar 2018
Takk, sylvis96

Anmeldt 21. november 2017

Vi hadde gleden av å spise lunsj i de fantastiske omgivelsene til Le Jules Verne i Eiffeltårnet. Tre-retters lunsjmeny koster 105 Euro, uten drikke, så ikke bli overrasket over prisen. Restauranten med 1 Michelinstjerne scorer svært høyt på service blant deres medarbeidere, og også svært høyt på maten de serverer. Det å bli tatt med i en privat heis kun for restaurantens gjester var en opplevelse i seg selv, ingen kø overhodet.

Det som dessverre gjør at Le Jules Verne ikke får toppscore er at anden jeg spiste til hovedrett var lagt med skinnet på siden ned i tallerkenen, som automatisk gjør at skinne og fettet rundt blir seigt når kjøttet kommer i kontakt med sausen. Hovedretten var veldig god på smak, men en så elementær feil trekker en del ned. Likevel, misforstå meg rett, stedet er fantastisk og anbefales på det varmeste (men vær obs på at man betaler en del for utsikten..)

Dato for besøk: november 2017
Takk, thenorwegianfoodie
Anmeldt 13. juli 2015

Flott utsikt, hyggelig service, veldig god mat og vin. Ikke billig, men verdt et besøk. Lunsj eller middag. Middag med Paris opplyst.

Dato for besøk: mars 2015
Takk, JanA876
Le-Jules-Verne, Gérant på Le Jules Verne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2015

Kjære Kunde,

Takk for den tiden du tok til å dele dine følelser om din erfaring med Jules Verne. Jeg vil sikkert dele dine kommentarer entusiastisk til teamet. Jeg håper å ønske deg velkommen igjen snart på hotellet vårt!

Mange hilsener,

Maxim

Anmeldt 22. juni 2014

Søndag lunsj var perfekt på Jules Verne. Maten er lekker og service er upåklagelig. Det bør være det også - for dyrt er det. Du må trekke fra det du ville være villig til å betale for å unngå minimum 2. Timers kø for å komme opp i Eiffel tårnet.... La handleposen og vesker bli igjen i garderoben - og gå rett ut i 2. Etage i tårnet. Derfra er køen liten - og du kommer greit opp. Når du skal ned - henter du tingene dine i restauranten - og slipper køen igjen!! Det er køer til heisene ned også - og du står sild i tønne - men ikke fra Jules Verne . Rolig ned i heisen med god plass - helt for deg selv. Du kommer ned med flott opplevelse, god og mett og med en slankere lommebok Anbefales uansett.

Dato for besøk: juni 2014
    • Atmosfære
3  Takk, ragnhildlarsennyhush
Anmeldt 24. februar 2014

Dette var en opplevelse! Utsikten fra toppen av Eifeltårnet i et unikt miljø med fantastisk mat og service. Dette er dyrt men verdt hver eneste krone :)

Dato for besøk: februar 2014
    • Atmosfære
Takk, Lillis666

Reisende som så på Le Jules Verne, så også på

Har du vært i Le Jules Verne? Del dine erfaringer!