“Fantastisk restaurant”

Le Procope
Vurdert som nr. 1 780 av 19 840 Restauranter i Paris
Kjøkken: Fransk, Sjømat
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Latinerkvarteret
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde en veldig romantisk middag på Le Procope. Restauranten i seg selv er ærverdig og flott, og maten er helt fantastisk. Anbefales på et sterkeste!

2  Takk, Helene Cecilia K

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig sted med fantastisk sjarm. Her sitter revolusjonen i veggene. “Here they talked about tomorrow, but tomorrow never came”. Det var en nytelse både med mat, service og atmosfære. Barn fra 11 år var med i følget og alle koste seg masse.
Anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, monikateket
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Dette sies å være Paris’ eldste restaurant hvor store gamle franske kunstnere har inntatt sine måltider. Fantastisk atmosfære mellom disse vegger. Be om å få bord i første etage, hyggeligere enn en trapp opp. Mat og service upåklagelig

Dato for besøk: desember 2017
2  Takk, edelhol
Anmeldt 6. oktober 2017

Vi var her for lunsj i september 2017. Dette kunne vært en turistfelle på grunn av historikken , men nei her var det ypperlig og rimelig mat i fasjonable lokaler.
Vi spiste dagens treretter til 23 Euro og ble veldig positivt overrasket!
Maten var enkel og ujålete med rene og særdeles gode smaker. Her fikk vi den beste Creme Brulee som jeg har smakt ( og det er ikke få).

Dato for besøk: september 2017
2  Takk, Rune R
Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

Hyggelig besøk for familie på fire. Klassisk restaurant med god mat, god service og historiske omgivelser.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, KnutLindas

Reisende som så på Le Procope, så også på

Har du vært i Le Procope? Del dine erfaringer!