“Stressende personale”

man. 6.2.
20:00
Vurdert som nr. 1 381 av 19 849 Restauranter i Paris
Kjøkken: Fransk, Gastropub
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Monnaie
Anmeldt 7. desember 2018

Har besøkt denne restauranten ved flere anledninger i mange år. Den har virkelig endret seg fra en flott og koselig plass til et mer upersonlig og stressende sted. Betjening løper fra bord til bord og serverer og en får ikke slappet av under måltidet. Som vanlig god mat og drikke, men ikke en plass en kan slappe av og nyte maten.

Takk, Henrik T

Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

En typisk «art noveau»-restaurant som vi har besøkt mange ganger. Stappfullt i går som var fredagskveld. Særdeles hyggelige kelnere, kjempegod mat og topp stemning. Vi tok menyen til 32 euro alle fire - godt valg. Gigondas i glasset. Topp aften!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 293arents
Anmeldt 6. august 2016 via mobile enheter

Vi var 10 personer på weekend tur til Paris. Etter anbefaling fra andre som hadde vært her, bestilte vi bord på denne restauranten. Alle spiste og koset seg med 3 retters. Super mat, drikke og ikke minst service. Skal du til Paris, spis maten din her

Dato for besøk: august 2016
Takk, 899hildel
Anmeldt 30. november 2014

Mor og datter på lang weekend ble overrasket med fantastisk mat og service. Alle franske retter servert med høy kvalitet, flott stemning i lokalet og servitør kunne anbefale uten å dominere. Høydepunkt etter mange berømte steder som skuffet . Aniela

Dato for besøk: november 2014
1  Takk, AnielaG_13
Anmeldt 1. juli 2013

Flott lokale, god mat. En litt sløv kelner men totalt sett meget bra. Spsite entrecote og escagote. Nydelige snegler. Og store. Lokalet må oppleves da det er meget spesielt og flott

Dato for besøk: juni 2013
    • Atmosfære
Takk, are190479

Reisende som så på Vagenende Brasserie, så også på

Har du vært i Vagenende Brasserie? Del dine erfaringer!