“Meget bra kveld i Eiffeltårnet”

58 Tour Eiffel Restaurant
Bestill bord
Vurdert som nr. 1 227 av 18 708 Restauranter i Paris
Kjøkken: Fransk, Moderne
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Gros-Caillou
Anmeldt 25. januar 2019

Vi hadde bestil en pakke med heisbilletter og tre retters meny en flott vinterfredag.
Vi kom til tårnet som var flott opplyst og et meget imponerende skue. Tok litt tid å få billettene utlevert til heisen, så en ny kø til heisen. Viktig å kle seg godt for man står ute i kø. Når vi kom opp var det meget proft. Vi fikk et hyggelig tomannsbord i øvre etasje på Restaurant 58. Hadde ikke de helt store forventningene til kvelden, turistfelle osv, men det ble gjortbtil skamme.
Vi ble ønsket velkommen med et glass champagne og så fikk vi menyen. Flere valg både forret, hovedrett og dessert. To glass vin til hver i tillegg til champagne var inkludert.
Vi valgte en laks og en løksuppe til forrett. Nydelig. Begge valgte biff som hovedrett og til dessert var det en som ønsket is og en ønsket ost.
Meget bra service og meget god valuta for pengene ! Anbefales !

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Helge S

Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde booket resturanten mange måneder i forveien, og betalte da vi bestilte. Men dagen før vi reiste ned til Paris, fikk vi Mail at reservasjonen utgikk og at vi kunne få pengene igjen. Men det ville ta 4 uker å få pengene igjen. Veldig skuffet, og dette hadde vi sett fram til lenge..

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Camilla H
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Mitt inntrykk var at de fleste som spiste på restauranten var par, men det var også bursdagsselskap og andre der. Når vi sa at vi ikke drakk alkohol, så fikk vi alkoholfrie drinker og cola i stedet. Servicen var veldig god og stemingen var fin. De fleste hadde pyntet seg. De hadde fotografer som gikk rundt og tok bilder og vi fikk se bildene etterpå. Det var ikke noe kjøpepress, men siden vi hadde to par mellom oss å bildene, ble det for mange på bildet... Maten var god, spesielt forretten med reker. Jeg skulle gjerne hatt et bilde av maten, da vi bestilte, for selv om man skjønner hva den er laget av, ble jeg litt overrasket da den kom. Hadde nok ikke valgt torsk ut fra bildet. Selve torsken var nydelig, men tilbehøret falt ikke helt i smak. Sjokolade til dessert blir aldri feil :-) Vi var litt spente på om vi skulle bli mette, men det var grunnløse bekymringer. Vi takket for oss mette og fornøyde!

Dato for besøk: april 2018
Takk, kirstenjunin
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Vi feiret jubileum i Paris og min kone overrasket med 3-retters middag her. Flott atmosfære, veldig hyggelig betjening og nydelig mat. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: april 2018
Takk, rbn70
Anmeldt 2. april 2018

Vi var her på kvelden; mørkt, fantastisk utsikt/opplevelse, og utsøkt mat. Er det et sted man bør besøke i Paris er det dette. Vi hadde med en gutt på 8 år, og dette gikk veldig fint.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, MetteNorway76

Reisende som så på 58 Tour Eiffel Restaurant, så også på

Paris, Île-de-France

Har du vært i 58 Tour Eiffel Restaurant? Del dine erfaringer!