“Perfekt liten intim Fransk restaurant”
Anmeldelse av La Jacobine

La Jacobine
Vurdert som nr. 281 av 21 057 Restauranter i Paris
Kjøkken: Fransk
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Reservater
Omgivelser: Latinerkvarteret
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Vi bestilte i god tid, og det var bra. Mange måtte vente i lang tid på bord. Kjempegod forrett - varm camembert , og både and og coq A vin stilte til forventningene. Anbefales.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, anka345

Anmeldt 26. november 2016 via mobile enheter

Spiste coq a vin og løksuppe. Begge deler var veldig godt og autentisk. Skikkelig husmannskost!
Dessertene så nydelige ut-store porsjoner.

Dato for besøk: november 2016
Takk, DSK4
Anmeldt 28. mai 2016

Travelt på en sondag kveld, men bra service og bra kvalitet på maten. Men løk suppen var ikke den beste jeg har smakt. En sjarmerende sted for en god middag.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, christinaj193
Anmeldt 4. januar 2015 via mobile enheter

Jeg og kjæresten min var her på vår siste kveld i Paris. Vi spiste snegler, løksuppe og rivioli til forrett, og andebryst og andefilet med soppsaus til hovedrett. Delte ostekaken til dessert, og selv om vi var veldig mette begge to, fikk vi den i oss!
Utrolig god mat, veldig hyggelig staff og alt i alt en herlig opplevelse!
Vi betalte ca 1000 NOK for tre forretter, to hovedretter, en dessert, et glass champagne og to karafler med rødvin. (Merk at på dette tidspunktet er euroen skyhøy!)

Takk, TrineST
Anmeldt 23. mai 2014

Var der 2 kvelder fordi vi bodde i nærheten - spiste lammeskank en kveld - en gjennomsnittelig opplevelse. Kveld 2 prøvde vi oss på Coq au Vin - en skuffende opplevelse. Har en misstanke om at den engang så renomerte restauranten har kastet kvalitet overbord og har gått over til industriproduksjon av mat under mottoet: Hurtig inn, hurtig ut! Er blitt et hyggelig utested for yngre mennesker som liker litt støyende atmosfære, tettpakkede lokaler og uten store krav til maten.

Dato for besøk: mai 2014
Takk, Eirik2014

Reisende som så på La Jacobine, så også på

Paris, Île-de-France

Har du vært i La Jacobine? Del dine erfaringer!