Ulike måter å oppleve Carcassonne middelalderby på
Anmeldt 14. oktober 2019 via mobile enheter

Et besøk i Carcassonne er en opplevelse. Virkelig fint å rusle i gatene, besøke en av kafeene eller kikke i butikkene. Bør besøkes.

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, torbj_rnj507
Anmeldt 3. oktober 2019

En fantastisk middelalderby som må oppleves. Vi ble mektig imponert. Mange gode vannhull og her kunne de fleste finne noe for en hver smak

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, ivartina
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Vi voksne gir besøket 5/5, men tenåringen ville helst tilbrakt tiden på hotellet med wifi og aircondition. Altså forbered reisefølget på hva dere skal se på.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, JosteinL3
Anmeldt 13. juni 2016 via mobile enheter

Har hatt to flotte dager i Carcassone. Deilig vær, hyggelige mennesker og god vin!!! Gamlebyen kan fort bli litt mye, men da lar det seg fint å trekke tilbake til parkanlegg nedenfor bymuren og den litt moderne byen. Fin plass for alle anledninger, både for store og små.

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, Mette H
Anmeldt 11. januar 2016

Større og mektigere enn jeg hadde forventet meg. Flott uten store køer av folk, men denne festningen vil uansett gjøre stort inntrykk.

Dato for opplevelse: januar 2016
Takk, Arnebern