“God mat!”

Le Figuier de Saint Esprit
Reserver med
Le Figuier de Saint Esprit er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 14 av 678 Restauranter i Antibes
Kjøkken: Fransk
God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 18 september 2017

Maten var absolutt velsmakende, noe den selvsagt skal være på en restaurant med Michelin-stjerne. Maten ble også presentert på tallerkenen på en flott måte. God service, ikke for formelt. Vi hadde litt problemer med å oppfatte hva kelnerne sa da de presenterte de forskjellige rettene selv om det absolutt ikke var støy i lokalet (faktisk lite støy selv med mange gjester).

Takk, GeirMar

Anmeldt 2 august 2017 via mobile enheter

Vet et av våre årlige besøk i området tok vi oss tid til å bli med noen venner hit. Det angrer vi ikke på, og med svært god service, ypperlig mat, akseptable priser så kommer vi gjerne tilbake.
Kan trygt anbefales for de som setter pris på fransk mat.

Takk, safetyguide1
Anmeldt 22 juli 2017 via mobile enheter

Vi ble anbefalt denne restauranten av en kollega, og fikk bestilt bord som var nødvendig. Dette er ikke et sted du snubler over. Veldig hyggelig og oppmerksom betjening. Det var helt tydelig at alle hadde sine oppgaver. Morsom greie at de hadde en TV-skjerm som " overførte" aktiviteten på kjøkkenet. Super mat, deilig vin, topp service og behagelig atmosfære. Dyrt, ja! Snaue 5000 for tre voksne med vinmeny, men det var verdt det!!! Anbefales!!

Takk, Lars Ø
Anmeldt 16 juli 2016 via mobile enheter

Nå skal det sies at dette er ikke normal kost for oss, men vi ville gjerne prøve ut noe litt mere en den vanlige restaurant. Prislappen er høy men det er absolutt verdt hver eneste krone. Maten var fantastisk og servicen var det man kan forvente etter hva man betaler. De snakker bra engelsk. Vi reserverte bord og det virket som det var nødvendig for å få bord.

Takk, Espen T
Anmeldt 5 juni 2016

Start med champagne, fortsett med signaturrettene og avslutt med fantastisk dessert .... oppsummert ; fantastisk

Takk, lillemy1963

Reisende som så på Le Figuier de Saint Esprit, så også på

Juan-les-Pins, Antibes
Antibes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i Le Figuier de Saint Esprit? Del dine erfaringer!