“Forferdelig opplevelse”
Anmeldelse av Le Brulot

Le Brulot
Vurdert som nr. 264 av 599 Restauranter i Antibes
Anmeldt 8. juli 2022 via mobile enheter

Forferdelig opplevelse! Tørt brød, overstekt and og uspiselig lam. God vin. Vann kom etter 1,5 time.
Vi diskuterte og klaget. Til slutt kom eier og skjelte oss ut og truet oss til å betale full pris for alt. Han opplevdes desperat! En høyst ubehagelig opplevelse.

Dato for besøk: juli 2022
Takk, Wanderer52864326935

Anmeldt 5. juli 2022 via mobile enheter

Mør og god biff, også godt lam. Veldig hyggelig personale.
Anbefales, selv om det er en litt dyr restaurant………………………..

Dato for besøk: juli 2022
Takk, trinem694
Anmeldt 23. april 2022 via mobile enheter

Jeg har vært her årlig siden 2008, kvaliteten har dessverre gradvis blitt dårligere. Det toppet seg i dag: Kjøttet var alt for lite stekt, belysningen i rommet var alt for lyst og musikken var høy popmusikk fra 00-tallet som ikke hører hjemme på et slikt sted. Deres identitet er forsvunnet.
Dette var dessverre en svært dårlig opplevelse, en tendens man har sett de siste årene.

Dato for besøk: april 2022
Takk, Christian K
Anmeldt 12. november 2021 via mobile enheter

Trangt lokale i disse covid-tider. Ikke sjekk av covid-pass.
Maten absolutt bra i forhold til pris, og ok vin til 27 €. Men service lite hyggelig - fokus tydelig på stamgjester og bekjente, andre gjester lite interessante!

Dato for besøk: november 2021
Takk, arnew2014
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Vi ble anbefalt denne restauranten som restauranten med Frankrikes beste and. Ok lokale (satt nede i "grotta"), veldig hyggelig servitør. Veldig god and og saus, men resten av tilbehøret sto ikke helt i stil (salat dynket i eddik bla). Den yngre garde bestilte dessert (fondant), og var veldig fornøyd med det. Stive priser.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 191eirina

Reisende som så på Le Brulot, så også på

Antibes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i Le Brulot? Del dine erfaringer!