“Uærlig betjening”

Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Jeg var her sammen med noen kollegaer og ble nesten svindlet da vi betalte for noen øl (kontakt) og når vi gikk så fikk vi beskjed om at vi ikke hadde betalt. Servitøren som mottok betalingen nektet for dette. Svært uprofesjonelt og en svært ubehagelig opplevelse. Ellers OK mat, hverken mer eller mindre

Takk, andreas123211

Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Ble tatt i mot av svært hyggelig personell. De fikset bord til oss inne slik at vi kunne få plass til barnevognen. Det ble sagt at der var det deilig aircondition, men det merket ikke vi mye til. Bestilte 3 ulike typer pasta, alle tre var like smakløse. Grei vin og øl. Passe dårlig og treg service.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Elin K
Anmeldt 20. mars 2018 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære og hyggelig personale. Nydelig salat , men dagens rett som vare sjøtunge, var smakløs.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, edelhol
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Hyggelig restaurant i gamlebyen hvor man spiser god fisk og nydelige blåskjell. Hyggelig atmosfære og trivelig personale

Dato for besøk: juni 2017
Takk, edelhol
Anmeldt 8. mai 2017 via mobile enheter

Dette er en helt ok restaurant, hverken mer eller mindre.
Helt greit om man bare vil stille sulten. I en by med så mange alternativer kommer de desverre langt ned på listen

Dato for besøk: mai 2017
Takk, SIv Hilde L

Reisende som så på Cafe des Chineurs, så også på

Juan-les-Pins, Antibes
Antibes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i Cafe des Chineurs? Del dine erfaringer!