“Overraskende!”

Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Hadde ikke høye forventninger til dette stedet. Da vi kom, var de service minded fra første start. Maten var fantastisk, nydelig utsikt og fantastisk personell. Anbefales!

Takk, Cajbas

Anmeldt 5. juni 2016

Vel verdt et besøk, nydelig mat, god service. Koster en del men vel verdt hver krone - kommer uten tvil igjen når vi er i området. Servicen var upåklagelig selv om vi var omgitt av mer celebre restaurantgjester.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, lillemy1963
AlexisBacon, Responsable relations clients på La Maison de Bacon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juni 2016

Cher Client,

Merci pour toutes vos appréciations qui ont enchantées toute notre équipe.

Au plaisir de vous revoir bientôt

La Direction

Anmeldt 22. mai 2016 via mobile enheter

Nydelig mat, beste fiskemåltid jeg kan huske (Chapon med bassilik smørsaus) jeg har spist. Bouillabaisse var også meget god og med en ukjent sammensetning for meg! Og vinen....
Det er en kostbar restaurant, men verd pengene.
Lokalene er kanskje litt utdatert, men blir usynlige med hyggelig personale og fantastisk utsikt."

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Pompen
AlexisBacon, Responsable relations clients på La Maison de Bacon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2016

Cher Client,

Merci d'être venu de si loin et d'avoir apprécié nos spécialités. Nous aurons toujours plaisir à vous accueillir, tout en essayant de répondre à vos attentes.

A bientôt
La direction

Anmeldt 4. april 2016

En meget eksklusiv restaurant med utmerket service og nydelig mat. Bedre kan det ikke bli. Ved ankomst fikk vi et glass champagne på huset etterfulgt av en deilig hummer. Høy prisklasse, men vel verd hver euro. Godt egnet om man vil feire noe spesielt.

Dato for besøk: juni 2015
Takk, edelhol
AlexisBacon, Responsable relations clients på La Maison de Bacon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. april 2016

Cher Client,
Merci pour vos commentaires, nous sommes heureux que notre établissement vous ait laissé un agréable souvenir, et sommes d’autan plus sensible à ces compliments, qu’ils nous arrivent d’un autre grand pays du poisson, la Norvège.
Au plaisir de vous revoir.

La Direction

Anmeldt 5. april 2015

Hvorfor i alle dager har denne restauranten en stjerne?
Jeg er så skuffet og Michelin guiden er IKKE nødvendig å ha respekt for lengre!
Eieren som tar i mot meg, Mark Sordello er veldig hyggelig og prøver sitt beste for å gjøre min lunch til en god opplevelse. David Sordello gidder ikke engang si velkommen, han passerer meg. Glassene er skitne, smøret er i en pakke plassert helt usmakelig på bordet, jeg er alene så jeg har ingen dekorasjon bare salt og pepper. Er dette normalt for en stjerne restaurant? Forretten " delices loup truffes" er uten smak og passion! Fisken til 90 euro blir tilberedet med oliven vinergrette som dreper all smak av fisken og grønnsakene er helt uten sjel! Hva er dette? Dette er en restaurant for russere som ikke bryr seg men bare ønsker å bli sett. Det er ufattelig trist for vi har så få fiskerestauranter i Antibes. Vive la France! Det er godt vi ennå har fantastiske BISTRO DE LA MARINE in Cagne-sur-mer ... tenke seg til at Guide Michelin tok fra ham stjernen, det er noe som ikke stemmer her!!!!

Dato for besøk: mai 2014
Takk, Casamare35

Reisende som så på La Maison de Bacon, så også på

Antibes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i La Maison de Bacon? Del dine erfaringer!