3 personer ser på dette hotellet
SPAR USD 14
Trip.comUSD 232
eDreamsUSD 232
Anmeldt 24. april 2019 via mobile enheter

Dette spahotellet ligge et stykke fra Antibes sentrum, men har det du trenger for å trives på hotellet. Hotellets shuttelbuss har fast rute, og sparer deg for ca 15 € hver vei til og fra sentrum. Shuttelbussen var imidlertid ikke helt å stole på, noe som kanskje skyldtes alle hellidagene i påska?

Vi oppgraderte vår studioleilighet til en med separat soverom, noe som kostet 30€ pr natt. Det var verdt pengene, da vi fikk 3. etg. med havsutsikt og dobbel balkong.

Leiligheten var godt utstyrt med flatskjerm, kjøkken med utstyr og oppvaskmaskin. Alt fungerte, og sengene var gode.

Vi brukte spabehabdling, der 25 min massasje kostet 60€. Ellers var alle bassengene ute og inne til fri benyttelse, det samme gjaldt solstolene og badstuene. Det store innendørs boblebadet med massasjestråler ble flittig brukt, og hadde åpent helt til kl 20.00 hver dag. Det var helt topp.

Det liĺle treningsrummet kunne gjerne vært større. Det var roapparat, sykkel, elipsemaskin og tredemølle. Tredemølla var ute av funksjon, og vi savnet muligheten for vekt-trening.

Vi opplevde vennlig og høflig betjening, som var behjelpelig med det meste. I resepsjon kunne de engelsk, mens andre stort sett kun snakket fransk.

Selv om det er en restaurant på hotellet, kunne vi tenkt oss flere restauranter i nærheten av hotellet. Nærmeste matvarebutikkk lå en liten halvtimes gange fra hotellet. Den hadde det vi trengte, men ikke all verdens utvalg.

Alt i alt er vi fornøyd med oppholdet.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, solbrillesmil
Arnaud D, Directeur général på Hotel & Spa Baie des Anges by Thalazur, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mai 2019

Thank you for having taken the time to give us your views on your stay in our hotel.
My team and I are very grateful for your remarks.
Yours sincerely,

Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Bodde her 3 døgn og hotellet fremstår fint og velholdt. Fint bassengområde, men litt mye sand i og som mange steder sære baderegler. Barna får ikke ha badeball eller andre leker i bassenget: (. Vi prøvde ikke spaet, men hotellet søker nok først og fremst spakunder med fokus på sunn mat og rolige omgivelser. God frokost! Kort vei til sentrum.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Bettyboop1975
Arnaud D, Directeur général på Hotel & Spa Baie des Anges by Thalazur, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2017

Thank you for your feedback.
My team and I are very grateful for your remarks. They will encourage us to maintain our efforts so that the services we provide for you fully meet your expectations.
Best regards,

Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

Dette hotellet er ikke verdt prisen.
Kun de i resepsjonen snakker engelsk, men de var ikke særlig hyggelige. Man følte seg bare til bry hvis man spurte om noe, og de var mer opptatt av å snakke med hverandre.
Jeg ser at det er flere som klager på at det ikke er meny på engelsk i restauranten og hotellet svarer med at de fikk dette i 2015. Dette var veldig rart for vi spurte spesifikt etter dette, men fikk svar at de kun hadde meny på fransk.
Betjeningen i baren snakket ikke engelsk, de så bare dumt på oss når vi prøvde å bestille noe.
Både restauranten og baren er svært overpriset og kvaliteten på maten tilsvarer ikke prisen i det heletatt. Vi fikk bedre mat på en pizzasjappe rett bort i gaten som hadde pizza til 7,5€.
Det er et 4 stjerners spahotell, men man må betale 4€ dagen for å leie et håndkle til bassenget. Og ved 2 anledninger ville de ikke la oss leie håndklær og ble bedt om å bruke de vi hadde på rommet (disse brukte vi til å dusje med).
Bassenget er skittent og rommene er gammeldagse og kjipe.
Minibaren hadde kun 1 flaske vann og 1 flaske mineralvann.
Kanskje opplevelsen er bedre for de som snakker fransk, men for vår del var det en glede å sjekke ut.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Maria F

Dear Sir, Madam,
We are sorry that the service did not meet your expectations, and we beg you to accept our sincerest apologies.
I disagree with your comments because 95% of my team speak English and we try to give the best service.
You compare a pizza with a menu ? (starter, main course and dessert), the menu has producted with fresh produce and it's home made.
We regret that you weren't satisfaid.
We look forward to welcoming you again. I do hope that, despite these issues, we will be able to welcome you again as a client of Thalazur
Best regards.

Anmeldt 2. september 2015

Vi hadde fire fine dager på Baie det Anges. Det var en egen ro over hele hotellet, fantastisk spa avdeling, og flott basseng område. God mat i restauranten, med fantastisk utsikt. Vi hadde leiebil, og det tok 10-15 minutter til Antibes. Litt usentralt hvis man ønsker å bruke kollektivt, eller å bruke bena. Hotellet ligger innerst i en blindvei, og det er ingen gangvei ned mot vannet. Ellers så var personellet veldig serviceinnstilt, selv om ikke så mange kunne engelsk.

Romtips: Hotellet var inndelt i to deler, ny og gammel. Anbefaler den nye delen, med utsikt mot bassenget, havet.
Dato for oppholdet: juni 2015
1  Takk, 306kaif
Anmeldt 7. august 2015 via mobile enheter

Rent og pent, store fine rom med veldig hyggelig personale. Muligheter for spa og saltvannsbasseng inne som ute. Veldig barnevennlig. Ligger et stykke fra sentrum, men det er en del av greia til hotellet, så blir feil å trekke i stil av den grunn. Michelin restaurant i hotellet er ok, men stjernene henger ganske mye løsere her enn i Norge. Ligger en veldig bra Pizza plass borti gata (Ital pizza). Perfekt med takeaway på verandaen for småbarnsfamilier.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Reidar H
Arnaud D, Directeur général på Hotel & Spa Baie des Anges by Thalazur, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2015

Thank you for your comment with many facilities and information for other guest.
My team and I are very grateful for your remarks.
Best regards,