“God mat og hyggelig service”
Anmeldelse av Le Rustic

Le Rustic
Vurdert som nr. 237 av 599 Restauranter i Antibes
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Særdeles hyggelig betjening som tok imot oss selv om det var etter normal stengetid. Nydelig pizza som selvfølgelig kunne deles i to og nydelige moules frites til rimelig pris. Vi kunne også få vin i karaffel som smakte godt Value for money

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, leifbuchh

Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Svært hyggelig service, barnevennlig. Vi spiste pizza, pasta, fondue og fiskesuppe. Fiskesuppen anbefales ikke! Grønn tynn guffe som smakte blådskjell, ingen fiskesmak. De andre rettene stod til forventning. Kan anbefales for en hyggelig og grei middag.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Elin K
Anmeldt 17. mars 2018 via mobile enheter

Var innom her med familien på ferie. Maten var fortreffelig og servicen enda bedre. Veldig koslige folk som jobbet der. Verdt turen om du vil på en typisk fransk restaurant!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, gurouglenes
Anmeldt 24. september 2017

Svært billige (11 euro) spaghettiretter her, bra service og underholdning fra gatemusikanter osv. kan anbefale et besøk her.

Dato for besøk: september 2017
Takk, hlaud
Anmeldt 17. september 2016

Gjennomsnittlig restaurant, servicen er bra og maten er god. Prisene er rimelige og det er absolutt verdt et besøk.

Dato for besøk: september 2016
Takk, hlaud

Reisende som så på Le Rustic, så også på

Antibes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i Le Rustic? Del dine erfaringer!