“Udattelig godt!”
Anmeldelse av Le Phenicia

Le Phenicia
Vurdert som nr. 39 av 654 Restauranter i Antibes
Kjøkken: Libanesisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservater
Anmeldt 24. mai 2018 via mobile enheter

Dette er den beste maten jeg har spist på lenge! Vi er en gjeng på 6stk som bestilte mat her hos dem. Vi har allerede planglagt å spise her en gang til før vi reiser hjem til Norgen igjen! Dra her og spis!!.. veldig godt!.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, renemsamdal

Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Dette er noe av den beste mezen jeg har smakt på lenge! En strøm av smaksrike og spennende forretter, etterfulgt av de saftigste kyllingspydene jeg har smakt! Selv om desserten ikke var så mye å skryte av, skal jeg definitivt tilbake!!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Tiril R
Anmeldt 12. juli 2016 via mobile enheter

Vi spiste nydelig lunsj, grillet lam, grillet marinert kylling, humus med lam og pinjekjerner. Alt smakte veldig godt. Svært god og hyggelig service. Kan virkelig anbefales.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, ingermaritr2016
Anmeldt 7. juli 2015 via mobile enheter

Libanesisk mat var nytt for våre barn, (aller helst italiensk hele uken igjennom!) men dette var topp! Svalt og behagelig å sitte ute og nyte utsikt ut mot havet. Maten og service var topp.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, jakob M
Anmeldt 31. juli 2014

Etter mange dager med fransk mat bestemte vi oss for å spise noe annet. Le Phenicia har en herlig lokasjon med utsikt mot Cap d'Antibes. Vi tok dagens treretters til en fornuftig pris. Forretten bestod av ymse libanesiske småretter - herlig. Hovedretten, smakfull kylling med ris og salat likeså. Desserten var et utvalg av små desserter fra Midtøsten - veldig søtt, men godt.. Den libanesiske rødvinen vi fikk anbefalt var også god. Det hele kom på ca EUR 100,-. Anbefales for alle som ønsker variasjon i matveien i Antibes!

Dato for besøk: juli 2014
1  Takk, VetleW3

Reisende som så på Le Phenicia, så også på

Juan-les-Pins, Antibes

Har du vært i Le Phenicia? Del dine erfaringer!