“God mat, hyggelig sted ”
Anmeldelse av La trattoria

La trattoria
Vurdert som nr. 17 av 677 Restauranter i Antibes
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 19 juli 2017 via mobile enheter

Verdt turen litt bort fra turistgatene. Veldig god mat. Nydelig pastarett til 8-åringen vår. Anbefales!

Takk, A-Fjus

Anmeldt 11 juli 2017

Bodde et par hundre meter unna denne restauranten som vi gikk forbi hver dag i en uke. Siste kveld bestemte vi oss for å prøve denne. Beste restaurantbesøket vi hadde hele uken. Fantastisk Tagliatelle med trøfler.

2  Takk, Henning J
Anmeldt 16 september 2016

Skal du spise ett sted i Antibes, så er det her. Kokken er italiensk men oppvokst i Marseille. Menyen er italiensk og basert på de råvarene man til enhver tid får inn. Vi spiste pasta begge ganger, men vi så noen helt fantastiske biffer på nabobordet. Pastaen kan uansett anbefales. Den er hjemmelaget enten det er ravioli, rigatoni eller tagliatelle. Sjokolademoussen og tiramisuen var fantastisk. Vi var her flere ganger. Skal vi til Antibes igjen, går vi garantert til la Trattoria. NB: Det kan lønne seg å bestille bord enten det er lunsj eller middag. Restauranten er ikke stor

1  Takk, Siri B
Anmeldt 1 august 2016 via mobile enheter

Vi fant denne restauranten via TripAdvisor. Restauranten har 9 bord og en fantastisk karisma. Vi opplevde prisene som lavere en øvrige restauranter, men kvaliteten og servicen var fantastisk! Det er en kokk og en servitør på jobb, så litt ekstra tålmodighet må en ha. Men det er så til de grader verdt det. Fantastisk vertskap og mat til strålende priser! Heldigvis fant vi denne restauranten første dagen av vår uke her i Antibes og skal garantert tilbake en eller to kvelder.

2  Takk, Bjørn B
Anmeldt 28 juli 2016 via mobile enheter

Koselig liten restaurant beliggende litt utenfor de mest populære gatene. Det var kun en servitør og en kokk som betjente alle de (rundt) ti bordene, så det tok litt tid før vi fikk bestilt drikke. Men servitøren snakket med oss hele veien, og ga beskjed om når det ble vår tur. Fra bestilling til servering av maten gikk det ganske raskt, og vi fikk nydelig italiensk mat. Både barna og de voksne var veldig fornøyde. Kokken kom selv ut med maten og tok seg tid til å snakke med gjestene, noe vi satte pris på. Lite og intimt sted med en helt egen atmosfære, og et veldig fint sted etter vår oppfatning. Det var en veldig varm dag, så de minste barna våre hadde litt problemer med å sitte inne i varmen. Det var kanskje det eneste drawbacket. Ellers topp! Drar gjerne hit igjen, og gjerne kun med kjæresten min så vi kan nyte roen, stemningen og den gode vinen.

2  Takk, Siviren

Reisende som så på La trattoria, så også på

Antibes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i La trattoria? Del dine erfaringer!