“Fantastisk mat”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservater
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Verdens beste mozzarella ! Hyggelig kelner og italiensk kokk. Magisk måltidtips, få bord. Bestill bord eller kom tidlig til middag.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Trondheim68

Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Verdt turen litt bort fra turistgatene. Veldig god mat. Nydelig pastarett til 8-åringen vår. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, A-Fjus
Anmeldt 11. juli 2017

Bodde et par hundre meter unna denne restauranten som vi gikk forbi hver dag i en uke. Siste kveld bestemte vi oss for å prøve denne. Beste restaurantbesøket vi hadde hele uken. Fantastisk Tagliatelle med trøfler.

Dato for besøk: juli 2017
2  Takk, HenningJ49
Anmeldt 16. september 2016

Skal du spise ett sted i Antibes, så er det her. Kokken er italiensk men oppvokst i Marseille. Menyen er italiensk og basert på de råvarene man til enhver tid får inn. Vi spiste pasta begge ganger, men vi så noen helt fantastiske biffer på nabobordet. Pastaen kan uansett anbefales. Den er hjemmelaget enten det er ravioli, rigatoni eller tagliatelle. Sjokolademoussen og tiramisuen var fantastisk. Vi var her flere ganger. Skal vi til Antibes igjen, går vi garantert til la Trattoria. NB: Det kan lønne seg å bestille bord enten det er lunsj eller middag. Restauranten er ikke stor

Dato for besøk: august 2016
1  Takk, SiriB205
Anmeldt 1. august 2016 via mobile enheter

Vi fant denne restauranten via TripAdvisor. Restauranten har 9 bord og en fantastisk karisma. Vi opplevde prisene som lavere en øvrige restauranter, men kvaliteten og servicen var fantastisk! Det er en kokk og en servitør på jobb, så litt ekstra tålmodighet må en ha. Men det er så til de grader verdt det. Fantastisk vertskap og mat til strålende priser! Heldigvis fant vi denne restauranten første dagen av vår uke her i Antibes og skal garantert tilbake en eller to kvelder.

Dato for besøk: august 2016
2  Takk, bj_rnb689

Reisende som så på La trattoria, så også på

Antibes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i La trattoria? Del dine erfaringer!