“Slakt!”
Anmeldelse av Les Vieux Murs

Les Vieux Murs
Vurdert som nr. 152 av 594 Restauranter i Antibes
God for: Romantisk, Vakker utsikt, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Skuffende. Valgte en meny som skulle gi oss en reise gjennom Frankrike med viner som passet. Resultatet ble dårlig mat og lite vin. Ingen oppfølging fra kelner som ei heller ikke informerte om neste rett. Oppvarmet ferdigmat, utrolig dårlig service oppveier ikke for fantastisk utsikt.
Overpriset og overvurdert. STYR UNNA!!

1  Takk, Jet38061396695

Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Hadde en fin kveld med familien på denne restauranten. 3 retters meny til 36€ er et bra valg. Service var bra og alle var happy. Takk.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Erling L
lesvieuxmurs, Responsable commercial på Les Vieux Murs, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

hallo,
Takk for at du tok deg tid til å gi oss din mening
Vi ses snart

Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

Velsmakende mat og hyggelig atmosfære, men ikke noe mer enn det. Kjøttretten var ok, men desserten (noe eplegreier) var alt for søt. Veldig god kaffe.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Torgeir_Skjaelaaen
lesvieuxmurs, Responsable commercial på Les Vieux Murs, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juni 2018

takk for din mening
vi ses snart

Anmeldt 17. oktober 2015

Bra mat, bra service, flott utsikt med fin atmosfære. Kan sitte både ute og inne. Kanskje enda bedre på kveldenmmed en treretters.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, Tor Kaare D
Anmeldt 17. april 2015 via mobile enheter

Et svært koselig sted for lunsj. Maten var helt utsøkt. Fantastisk utsikt. Servicen var også ganske god. Virkelig verdt et besøk, spesielt hvis man kan sitte ute.

Takk, Tartufo17

Reisende som så på Les Vieux Murs, så også på

Antibes, Franske Riviera - Cote d'Azur
Antibes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i Les Vieux Murs? Del dine erfaringer!