“Koselig plass som vi ofte besøker. Spareribs anbefales”
Anmeldelse av Cafe Brun

Cafe Brun
Vurdert som nr. 1 av 49 Restauranter i Biot
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Koselig sted som vi ofte besøker. Spareribs er vår favoritt. Lun og fin uteplass også på kjølige dager.
Kan anbefales. Gode priser

Dato for besøk: september 2021
Takk, synn_ves
Shaena B, Propriétaire på Cafe Brun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2021

Merci

Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Veldig trivelig besøk på Cafe Brun. Hyggelige ansatte og veldig god mat!:-) Kommer gjerne tilbake!

Vi spiste hamburger, og drakk godt øl!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, sivhallem
Anmeldt 26. mai 2019 via mobile enheter

Hyggelig lokale, veldig god mat (spesielt tiramisuen!).
Flink og hjelpsom betjening. Alt i alt en super plass!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, KajaF25
Anmeldt 25. mai 2019 via mobile enheter

God mat og god stemning
Fint lokale. Anbefaler de som er i området å ta en tur innom der og prøve maten deres

Dato for besøk: mai 2019
Takk, markush691
Anmeldt 20. april 2019 via mobile enheter

Koselig og avslappet!! Ikke store plassen, men vennlig betjening som var serviceinnstilt og leverte!! Ikke gourmet, men godt og velsmakende grillet kjøtt!! Topp score for en cafe med mat!!

Dato for besøk: april 2019
Takk, tore_wolden

Reisende som så på Cafe Brun, så også på

Roquefort les Pins, Franske Riviera - Cote d'Azur
Biot, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i Cafe Brun? Del dine erfaringer!