Hurb
StayForLong
Destinia.com
Trip.com
Anmeldt 18. mai 2018

Særpreget hotell i middelalder landsby 15 min togtur fra Nice. Deilig stort rom,vennlig betjening, vakker utsikt, nydelig mat, reint og pent, deilig seng. Helt topp. Gode små restauranter i hotellets nære omgivelser, ca 30 min å gå til stranden, men det gikk regelmessig shuttelbuss ned til lokalt bysentrum - god trim å gå opp til hotellet - eller man kunne ta bussen. Drar mer enn gjerne tilbake dit. Anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, Utpaatur2014
Anmeldt 8. oktober 2017 via mobile enheter

Vi bodde 3 netter på dette lille hotellet i middelalderbyen.
Vi fikk et rom i 4. etasje med utsikt mot havet og dalen. Nydelig rom, men litt støv i krokene.
Servicen her er førsteklasses på alle nivåer.
Siden det ikke er parkeringsmuligheter oppe ved hotellet, måtte vi parkere på offentlig parkering litt unna. Det var bare å ringe resepsjonen så kom de å hentet oss med bil.
Et minnerikt opphold som vi gjerne anbefaler.

Dato for oppholdet: oktober 2017
1  Takk, janegil51
Anmeldt 13. mars 2017

Jeg og mamma besøkte hotellet Chateu le cagnard i mars 2017. Fantastisk service og fantastisk utsikt fra hotellrommet. Stille og rolig sted. Gatene litt trange for biler men vi brukte taxi som ble anbefalt fra hotellet. Veldig fornøyd med turen :)

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, llarsen84
Anmeldt 19. september 2016

Chareau Le Cagnard kan sterke anbefales. Fantastisk beliggenhet, topp og vennlig service, god frokost med flott utsikt. Søker du det lille ekstra, beliggenhet litt utenom det vanlige, ro og fred hvor du kan lade batteriene, da er dette stedet. Takk for oss vi kommer tilbake.

Romtips: Suite Renoir
Dato for oppholdet: september 2016
Takk, 469hsn
Anmeldt 24. oktober 2015

Jeg besøkte Chateu le cagnard med min kjæreste i oktober 2015.

Pluss:
- Fantastisk service
- Fantastisk utsikt
- Rett ved flyplassen
- Gode senger
- Stort bad på standard rom
- Kaffemaskin på rommet
- Personlig service

Minus:
- Skittene gulv (rommet var generelt rent, men gulvet på rommet var veldig skittent...)
- Trange gater, vanskelig med bil
- Ok mat i restaurant, ikke den beste

Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, karolinenmns