“Hvorfor dra i turistfelle når du kan dra hit??”

Auberge Provençale da Bouttau
Bestill bord
søn. 7.8.
20:00
Vurdert som nr. 77 av 810 Restauranter i Cannes
God for: Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, sjarmerende lokale, hyggelig beliggenhet. Ekstremt hyggelig personale! Vi skal allerede tilbake i morgen !

Takk, Cajbas
SOPHIE D, Propriétaire på Auberge Provençale da Bouttau, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Chers Clients,

Merci pour votre commentaire tellement gentil !!! Nous sommes heureux de vous avoir fait passer un agréable moment et nous serons contents de vous servir à nouveau. toute l'équipe vous remercie sincèrement

Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk opplevelse på denne restauranten. Vi kan anbefale både laks, and og lam på menyen. Til dessert hadde vi bær og is, og det var virkelig godt! Betjeningen var veldig oppmerksomme, hyggelige og vi fikk ypperlig service. Restauranten kan varmt anbefales!

Dato for besøk: august 2019
Takk, carolinef900
sophie D, Propriétaire på Auberge Provençale da Bouttau, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2019

Dear customers,
Our best reward and read the satsfaction of our customers. Thank you for stopping by us! We are happy to have had a good time. Looking forward to seeing you in Cannes.

Anmeldt 6. april 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og god service. Trivelig beliggenhet i Cannes. Kan anbefales. Fiskesuppen er fantastisk.

Dato for besøk: april 2018
Takk, elisabetht957
sophie D, Propriétaire på Auberge Provençale da Bouttau, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2018

Dear customer,

Thank you for having stopped at our place and we are delighted to have given you complete satisfaction. All the team thanks you. Looking forward to serving you again

Anmeldt 6. oktober 2016 via mobile enheter

Spiste en middag sammen med gode kollegaer. Hadde forventet litt høyere kvalitet på maten, samt at kelnerne hadde fulgt litt bedre opp med servering av drikke til maten.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Oslo0583
SOPHIE D, Propriétaire på Auberge Provençale da Bouttau, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2016

Dear customer
Thank you for describing our establishment as a "nice restaurant with a soul." You seem to have enjoyed your dinner with your colleagues, however you seem a little disappointed as you expected more from your dinner and our service. Not knowing what you have eaten means it is difficult for us to answer this question, and about the service did you come during a fair when we experience a very high traffic involving a more reduced availability from our waiters?

Anmeldt 16. juli 2016

Vi var på denne restauranten ifm feiring av nasjonaldagen 14. juli. Restauranten har en anbefaling i "Guide Michelin", så vi hadde noen forventninger til maten. Dessverre så slo disse forbentningene ikke helt til. Vi fikk riktig nok en veldig god forrett (fiskesuppe), men vi måtte vente veldig lenge på hovedretten. Den sto ikke helt til forventningene. Selv om det var deilig tillaget, og gode råvarer, så ga det ikke helt den store smaksopplevelsen. Skygg unna perlehønen. Den var dyr, og full av bein. Vi kjøpte en halv flaske av husets hvitvin og rødvin. Dette var helt gode viner som passet bra til maten.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 421carstent
SOPHIE D, Propriétaire på Auberge Provençale da Bouttau, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2016

Dear customers,

We are really sorry if you found the service a bit long, however as you indicate during this big weekend there were many people in the restaurant causing a longer waiting time. You indicate that you have enjoyed your first course and the wine, but that you have not enjoyed the chicken cooked on the grill, and we are truly sorry. It remains a small chicken cooked over a wood fire with herbs of Provence and olive oil, a simple dish that yet is pleasing very much our customers. We hope to see you again among us and that your choice this time among our other dishes you will leave satisfied with our establishment. The Team thank you for your visit and your comment. We look forward to see you again.

Reisende som så på Auberge Provençale da Bouttau, så også på

Cannes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i Auberge Provençale da Bouttau? Del dine erfaringer!