“Perfekt”

Kjøkken: Italiensk
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservater
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Utrolig koselig sted. Service var perfekt. Hyggelige servitører. Maten smakte nydelig. Vi spiste blant annet sjømat, pizza, biff. Anbefales.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Trung N
Joel B, Propriétaire på Cirò, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2018

It was great to have you and all your colleagues with us last night. We are happy you appreciated both our meals and service. We do hope to see you again.

Anmeldt 24. juni 2018

Vi var fire kollegaer som fikk bord utendørs. Veldig koselig i en rolig gate. Menyen har noe for enhver smak, og maten har god kvalitet for pengene. Vi bestilte biff, grilled steak, trøffelrisotto- og pasta og alle var godt fornøyde. Iskremen var god, men kjedelig presentert. Betjeningen var også vekslende, og virket litt ustrukturert. Men all in all var dette en fin opplevelse med en god og varierende meny. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Maylinnmich
joel0110, Propriétaire på Cirò, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2018

It was great to have you with us. We are really delighted you appreciated our food and service. We do hope to see you again for a new culinary experience.

Anmeldt 10. januar 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, hyggelig atmosfære. Følg anbefaling fra servitør, beste maten under vårt opphold i Cannes.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, KristinB_12
Joel B, Propriétaire på Cirò, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2018

takk for din kommentar som positiv. Vi håper å se deg igjen en av disse dagene.

Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Alt lå til rette for en flott kveld. Desverre er vår opplevelse den motsatte av flertallet. Null service da det tok 15 minutter å få menyen og ytterligere 30 for å få noe å drikke. Nabobordet opplevde nok noe annet. Sitter i skrivende stund å venter på regningen. Her er det ustrukturert og lite service. Mest opptatt av hverandre og enkelte kunder. Maten var helt ok. Ikke bestill flere retter da det er store porsjoner. Vi føler oss oversett fra start til slutt.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, johnalexanderg2016
Anmeldt 16. august 2015

Denne restauranten ligger sentralt til i en sidegate med lite trafikk. Den har både inne og uteservering. Vi var to personer som skulle spise middag og det var ikke nødvendig å bestille bord på forhånd.
Vi hadde lest poitive omtaler om restaranten og hadde forventninger om at dette skulle være bra, Vi ble dessverre skuffet. Stedet bar preg av ustruktur og tilfeldigheter. Personale hadde ingen oversikt og tok imot bestillinger tilfeldig uten å vite hvor lenge gjestene hadde ventet. Det endte derfor med at gjestene selv begynte å si i fra.Vi bestilte tomat -og mozarellasalat og pizza. Salaten var mest mozarelleost og lite tomat og pizzaen var kjedelig og smakløs. Drikken kom etter maten. Vi ble aldri tilbudt dessert eller kaffe. Vi betalte bare og gikk skuffet hjem.

Dato for besøk: august 2015
Takk, Britt B

Reisende som så på Cirò, så også på

Cannes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i Cirò? Del dine erfaringer!