“Alt for dyre priser på gjennomsnitt viner”
Anmeldelse av Tredici

Tredici
Vurdert som nr. 37 av 815 Restauranter i Cannes
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Latterlige høye priser på vinene. Maten er helt gjennomsnittlig med relativt små posjoner.
Ikke verdi for pengene…
Er virkelig alle anmeldelsene her ekte?

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, Journey06025253223

Anmeldt 27. mai 2018 via mobile enheter

Vi bor like nedenfor Suquet og har passert Bistro Tredici flere morninger. Vi bestemte oss for å unngå turistfellene og prøve noe som såg ut som genuint fransk og som ligger utenfor turist område. Vi kan si at vi bli ikke skuffet. Til forrett spiste vi ostefat/skinke, guacamole og en himmelsk smeltet camembert. Vi fortsatte med en lett rett, brød med mozzarella/pesto og en med skinke/løk fulgt av deilig rødvin fra Italia. Prisene er lave, betjeningen er svært hyggelig og det er også restauranten og området. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, soraskorp14
Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Jeg har bodd i Suquet i 21 år. Det er hyggelig at vi endelig har fått en bra restaurant i området ( i tillegg til des Independants). Veldig trendy. Hyggelig par som drifter og eier. Byr på seg selv. Når vi bare gir den en firer, forteller det egentlig om hvor elendig restaurant standarden har blitt i Cannes. Eiendomsprisene er så høye, at restaurantene må være grådige for å overleve. Med 30-40% nedgang i Cannes etter 14. Juli 2016, får vi heldigvis byttet ut mye av de gastronomiske katastrofene som har fått lov til å leve de siste årene. Tredici har mye bra, men bør også utvikle litt tradisjonelt.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, 988dagt
Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Veldig koselig restaurant, med nydelig mat og vin. Utrolig trivelig personal, og trendy interiør. Noe helt unikt og annet enn de typiske turistrestaurantene. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Travel296185
Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

En liten, nydelig restaurant med enkel, men svært god mat! Hyggelig betjening. Anbefales til alle som vil prøve noe litt utenfor turiststrøket.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 989hedvigm

Reisende som så på Tredici, så også på

Cannes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i Tredici? Del dine erfaringer!