TripAdvisor
Cannes
Publiser
Innboks
Søk

“Ingenting å sette fingeren på!”
Anmeldelse av Lucky You

Lucky You
Bestill bord
ons. 23.10.
20:00
Vurdert som nr. 2 av 993 Restauranter i Cannes
Prisklasse: USD 67 - USD 1 116
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Her er det ingenting å sette fingeren på. Både service, mat og lokalet legger til rette for en fantastisk kveld. Tusen takk for denne gang, vi kommer gjerne tilbake! :-)

Dato for besøk: september 2019
Takk, karolineagrotta

Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Hyggelig sted, god service med kelnere som kan det de snakker om. Absolutt beste måltidet vi hadde i Cannes, og beste biffen jeg har smakt i Frankrike. Restauranten har noe høye priser, men det er det absolutt verdt.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 711mariao
Sylvain P, Responsable relations publiques på Lucky You, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2019

711mariao

Nice to read your comment and hope to welcome you in the future again in Cannes.

Lucky you

Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

God Servicen og meget kunnskapsrikt personale. Biffen hva super, gode vin anbefaler. Elsker du biff er dette stedet

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, modric663742
Olivier N, Responsable relations clients på Lucky You, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2019

Dear modric663742,
Thank you so much for this kind review. Indeed, the meat have a great reputation in our restaurant.
Do not hesitate to come back again during your stay !
Best regards, Lucky You

Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening som virket dedikert til råvarer og måltidet. Entrecoten smakte utmerket. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, petterep2016
Olivier N, Responsable relations clients på Lucky You, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2019

Dear petterep2016,
Thank you for this nice comment. We are happy to read that you loved your meal a lot !
Do not hesitate to come back again during your stay !
Best regards, Lucky You

Anmeldt 9. mai 2019 via mobile enheter

Vi hadde gleden av å spise her under vårt opphold i Cannes.
Det var virkelig en glede.
Servicen var upåklagelig. De snakket godt engelsk, og maten var vidunderlig.
Vi spiste indrefilet og entrecôte begge to var fantastiske, man får egen krydder på bordet så man kan krydre biffen med hva man måtte ønske. Jeg anbefaler urtene som var himmelsk.
Til forrett spiste vi carpaccio, den var nydelig, men vær obs på at om du ikke liker sterk mat så ikke spis «sausen» den røsket godt i ganen, men var god på smak.
Stedet er ikke av de billigste, men var vel verdt turen.
Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 901cathrinef
Olivier N, Responsable relations clients på Lucky You, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mai 2019

Dear 901cathrinef,
Thank you for this lovely comment.We are glad to see that you had great time in our restaurant !
We hope to see you again during your stay !
Best regards,Lucky You

Reisende som så på Lucky You, så også på

Cannes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i Lucky You? Del dine erfaringer!