“Utrolig opplevevelse i Cannes.”

La brouette de Grand-Mere
Vurdert som nr. 10 av 969 Restauranter i Cannes
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Feiret 50 årsdagen min her i går.
Ser ikke så fancy ut, men ikke la deg lure. 5 retters gourmet med vin til under 1000,- finner du ikke her. Alle retter var himmelsk, fra A til Å.

1  Takk, Ivers68

Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

En svært trivelig kveld på en flott restaurant. Nydelige forretter og god vin. Flere hovedretter å velge mellom, på mitt bord falt både biff og kanin i smak. Nydelig dessert, kunne velge mellom panna cotta og noe med sjokolade. Førstnevnte var veldig god.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Torgeir_Skjaelaaen
Anmeldt 21. mai 2017 via mobile enheter

Veldig trivelig restaurant som har et halvfast 3-rettersopplegg uten å være et turistfrieri. Forrettene som kommer på bordet etter et glass champagne er en god salat, en bakt paté, noen sylteagurker og en god spekepølse + brød. Hovedretten kan velges, i vårt følge var vaktler førstevalget, meget smakfult! En tynn skive av en hvit fisk m olivenolje fikk vi som mellomrett med følge av et lite glass vodka. 4-5 desserter av god kvalitet, og overkommelig priset inkludert en halv flaske vin pr person. Valuta for pengene for inkl kaffe og calvados kom vi inn på €60 ink litt til serveringen.

Dato for besøk: mai 2017
2  Takk, 12_geh
Anmeldt 14. april 2016 via mobile enheter

Stort selskap som skulle ha mat, noe de klarte å gjennomføre på godt vis.

Lokalet er trangt og bordene smale, dermed blir også tallerkenen liten. Likevel; det som kom på tallerkenen står til mer enn godkjent.

Dato for besøk: april 2016
2  Takk, Sven F
Anmeldt 23. oktober 2015

Vi er en familie som har spist her på denne restauranten i mange år.Maten / drikke og servicen har alltid vært svært god.Tradisjon tro spiser vi der minst 4 ganger i året.Alltid velsmakende.Vi har fulgt vertskapet fra den spede begynnelse.Vi vår det første gang da jeg leste om restauranten i avisen Verdens Gang ( engang på 90 tallet .Da var det andre eiere.Paret som i dag driver stedet følger tidligere eier tradisjonsrike meny.Vi kaller oss stamgjester.

Dato for besøk: oktober 2015
2  Takk, Kari Brudeseth H

Reisende som så på La brouette de Grand-Mere, så også på

Cannes, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i La brouette de Grand-Mere? Del dine erfaringer!