Villa Garbo(Cannes)
Besparingsvarsel! 10 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 10 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 474 per natt.

• Svømmebasseng
  • Svømmebasseng
Hotel Renoir(Cannes)
Besparingsvarsel! 30 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 30 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 223 per natt.

InterContinental
  • Restaurant
Priceline
Besparingsvarsel! 31 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 31 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 194 per natt.

Hôtel Martinez(Cannes)
Hyatt.com
Anmeldt 2. juni 2017

Jeg har besøkt hotellet ti år på rad, og har alltid følt meg veldig velkommen. Så også etter at jeg og familien besøkte de Provence i mai i år. Savner allerede frokosten under palmene i forhagen. Perfekt beliggenhet, og ekstremt hyggelig og service-orientert personale.

• Opphold: mai 2017, reiste med familie
Takk, Lars-Le-Ma
JerryJuliedub, Propriétaire på Hotel de Provence, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2017

Kjære Madam,
Vi takker for at du tok deg tid til å skrive dette flott anmeldelse,
faktisk allerede 10 år som du har alle de samme alder noen ganger flere ganger i året
på Hotel de Provence! Hver ende av året vi pusser, slik at det alltid er upåklagelig!
men vår prioritet c er her at du føler at ditt hjem borte fra Cannes!
Vi håper å få sjansen til å se deg igjen og om igjen
en stor takk
Jerry Julie og Jean-Philippe Slavica

Anmeldt 30. april 2017

Midt i "smørøyet". Pent hotell med riktig beliggenhet midt i Cannes, dvs mellom Rue D'Antibes og Croisetten. Hyggelig have med frokost servering når været tillater det. Meget elskverdig personale, Flere koselige lokale spisesteder rett i nærheten. Hotellet anbefales !

Romtips: Velg rom mot hagen
  • Opphold: april 2017, reiste med venner
Takk, 473knut
JerryJuliedub, Propriétaire på Hotel de Provence, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2017

Kjære Madam,
vi takker deg for å ha skrevet denne kommentaren
vi får flere og flere norske kunder og vi er glade for det er alltid veldig hyggelige kunder,
vi er glad for at du likte alle eksepsjonell beliggenhet i sentrum av byen og i midten av alt, men å være stille,
Vi håper å få sjansen til å se deg igjen ganske snart
en stor takk
Jerry Julie Jean-Philippe Slavica

Anmeldt 28. november 2014

Et meget hyggelig familiehotell, meget sentralt plassert. En oase midt i Cannes med et fantastisk inngangsparti men "hengende hage, "asiatisk inspirert. En kan nyte en kontinental frokost i hagen, i baren eller kanskje på balkongen.. Rolig atmosfære og hyggelig betjening. Rommet var stilfullt og rent. Hit kan en reise som par, med venner eller med familie. Jeg reiser gjerne til Hotel de Provence igjen!
VT

Opphold: oktober 2014, reiste med venner
Takk, Diddis570
JerryJuliedub, Propriétaire på Hotel de Provence, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. desember 2014

Chère madame ,

Nous vous remercions pour votre charmant commentaire mis sur Trip Advisor ,
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre oasis de paix ,
en effet nous avons installé un lounge dans le jardin ou nous avons posé un Bouddha sur la table basse pour donner un coté paisible , ce lounge est surélevé et cacher par la luxuriante végétation ,
nous espérons avoir la chance de vous revoir prochainement ,
car vous serez toujours les bienvenus chez nous !
Jerry et Julie

Anmeldt 9. oktober 2014

Hadde høye forventninger etter å ha lest anmeldelsene-og ble enda mer fornøyd!

Hotellet passer for deg som serter pris på et behagelig og sjarmerende(på den velholdte måten) sted å bo veldig sentralt i Cannes. Rommet er ikke så stort, men det var veldig god skapplass som kompenserte for det.

Nytt bad og fin dusj, separat toalett. Hele hotellet er veldig rent og velholdt. TOPP service, uten at de er slitsomme og forventer tips osv-slik jeg har opplevd andre steder. Pluss for gratis utlån av store strandhåndklær.

Vakker hage, og fin utsikt fra rommet.

Hadde rom med balkong-anbefales! Droppet å kjøpe kontinental frokost, bestilte bare omelett(kjempegod) og handlet resten vi trengte på fin butikk 3min unna.

Stranden er ca 5 min å gå.

Anbefaler direktebuss fra flyplassen og gå av på Ruie des Serbes(kjøp tur/retur)Trillturen til hotellet er ca 10 min.

Gleder meg allerede til å dra tilbake-tusen takk for et supert opphold!

• Opphold: september 2014
Takk, MissTLL
JerryJuliedub, Propriétaire på Hotel de Provence, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2014

Chère madame ,

Nous vous remercions pour votre top commentaire mis sur trip Advisor ,
nous sommes ravis que vous ayez tout apprécié ,
en effet nos chambres ne sont pas trés grandes mais nous avons essayé d y apporter le maximum de rangements ainsi que des produits de qualité ,
nous espérons avoir la chance de vous revoir parmi nous ,
nous en profitons pour vous souhaiter d excellentes fetes de fin d année ,
Jerry et julie

Anmeldt 9. oktober 2014

Sammen med et vennepar hadde vi gleden av å bo på Hotel de Provence en uke i slutten av september 2014. Hotellet var anbefalt oss av andre venner, så vi hadde ganske store forventninger. Disse ble mer enn innfridd: vi ble hjertelig mottatt og værelsene var plettfritt rene, komfortabelt store og med hyggelig balkong / terrasse med fin utsikt over den vakre hagen foran hotellet der frokosten ble servert. Hotellets ansatte var uten unntak hyggelige, høflige og meget hjelpsomme. Vi fulgte deres anbefalinger hva angår utflukter i nærområdet og spesielt med hensyn på spisesteder i byen. Full klaff på alle punkter. Gatene rundt hotellet har veldig mange utmerkede restauranter med ekstremt god "value for money", og det er kort gangavstand til stranden (man får til og med låne badehåndklær på hotellet!). Vi gleder oss til å bo der igjen!

Romtips: Vi hadde rom på sydsiden av hotellet, noe som ga hyggelig utsikt over hagen. Alle rom er nylig pusset opp.
  • Opphold: september 2014, reiste med venner
Takk, pgloeers
JerryJuliedub, Propriétaire på Hotel de Provence, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2014

Bonjour mme ,

Nous vous remercions pour votre charmant commentaire mis sur Trip Advisor ,
C est un réel plaisir de vous lire ,
nous avons imprimé votre commentaire et mis sur le mur des vestiaires afin de montrer l importance à notre personnel d offrir toujours le meilleur de eux mémes !
nous espérons avoir la chance de vous revoir prochainement car vous serez toujours les bienvenus chez nous ,
merci
Jerry et Julie