Anmeldt 31. mai 2017 via mobile enheter

Vi ville ha et av de beste hotellene i Cannes, da vi skulle på bryllupsreise. Noe det absolutt har vært. Utrolig fint hotell både innvendig og utvendig. Fine rom som er moderne. De som jobber her er veldig service innstilt. I prisen har man tilgang på basseng som er en del av et spa. Her har du ute og innebasseng. Kan gjerne reise tilbake hit

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, julieo510
Anmeldt 14. november 2016

Sentralt beliggende med kort avstand til de fleste severdigheter. Fine rom, god frokost i hyggelige omgivelser. Flott restaurant i toppetasjen med flott utsikt over havna i Cannes. Flott og innbydende SPA avdeling med innhold for de fleste.

Dato for oppholdet: november 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu Hotels
Takk, trulspetterr
Anmeldt 10. august 2016

Flott hotell med en perfekt beliggenhet mellom havnen og stranden med mange hyggelige spisesteder. Rimeligere her enn langs croisetten. Også mer folkelig, - noe som passer oss. Super service og variert frokost. Fin takterrasse. Vi brukte ikke spa avdelingen, da vi hadde så mye annet å finne på.

Romtips: Vi hadde rom i 5. etg mot havnen. Satt og så på havnelivet. En fordel at det vendte mot øst p.g.a varmt i solen før den gikk rundt hjørnet.
Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, mvd111
RadissonBlu1835, Guest Relations Manager på Radisson Blu 1835 Hotel & Thalasso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2016

Takk for gode vurderinger av anlegget vårt.
Jeg vil absolutt ikke unnlate å nevne din tilfredshet med alle våre lag å vite at vårt eneste mål er alltid å tilby den må vel være i en vennlig.
Venter ditt neste besøk, motta våre hjertelige hilsener.
Lionel SERVANT - CEO

Anmeldt 21. september 2015

Dato for oppholdet: september 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu Hotels
Anmeldt 17. mars 2014

Bodde akkurat på dette hotellet en langweekend med min kjære og ett vennepar. Hotellet ligger veldig sentralt til, og har store flotte rom. Nydelig frokost, og god service. Litt for myk seng for min smak, men andre vil sikkert synes sengen er himmelsk - det er jo en smakssak. Litt varmt på rommet, så vi måtte ha vinduet oppe, og da fikk vi all støyen fra mennesker på byen, og fra feiebilen som holdt på hver natt/morgen. Vil allikevel anbefale hotellet. Det er sånn man må regne med nesten når man bor midt i byen.

Dato for oppholdet: mars 2014
  • Reisetype: Reiste med venner