“Fantastisk opplevelse og topp beliggenhet!”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Radisson Blu 1835 Hotel & Thalasso
Nr. 13 av 126 hoteller i Cannes
Grønne ledereBronsenivå
Anmeldt 3 september 2017 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse fra innsjekk til utsjekk:-) Ankom hotellet kl 1100 og da rommet ikke var rengjort ennå, så ble vi tipset om å benytte oss av spa-avdelingen så lenge! Klokken 1300 blir vi oppringt og da er rommet klart! Når vi kom på rommet lå det en liten gave fra resepsjonen! Hyggelig overraskelse!
På kvelden prøvde vi takterrassen og den kunne by på gode drinker og fantastisk utsikt! Siste dag ble for det meste tilbragt på den private stranden som hotellet hadde avtale med! Vi fikk beholde rommet til kl 1800 og det var topp! Deilig med en dusj før man skal reise til flyplassen! Kan absolutt anbefales!!
Eneste minus: frokost var ikke inkl i vår pris og den var kostbar å kjøpe i tillegg:-/

Opphold: august 2017, reiste som et par
Takk, Lars P
RadissonBlu1835, Responsable relations clients på Radisson Blu 1835 Hotel & Thalasso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13 september 2017

Dear Lars,

We would like to thank you for sharing your comment on TripAdvisor.

It is a real pleasure to read that you had a pleasant and comfortable experience with us.

Your feedack is a real source of motivation and satisfaction and it will be shared with our whole team.

We look forward welcoming you back very soon at the Radisson Blu 1835 Cannes.

With best regards,

Jérôme Valladier - Guest Relation Manager

Anmeldt 31 mai 2017 via mobile enheter

Vi ville ha et av de beste hotellene i Cannes, da vi skulle på bryllupsreise. Noe det absolutt har vært. Utrolig fint hotell både innvendig og utvendig. Fine rom som er moderne. De som jobber her er veldig service innstilt. I prisen har man tilgang på basseng som er en del av et spa. Her har du ute og innebasseng. Kan gjerne reise tilbake hit

Opphold: mai 2017, reiste som et par
Takk, Julie O
Anmeldt 14 november 2016

Sentralt beliggende med kort avstand til de fleste severdigheter. Fine rom, god frokost i hyggelige omgivelser. Flott restaurant i toppetasjen med flott utsikt over havna i Cannes. Flott og innbydende SPA avdeling med innhold for de fleste.

• Opphold: november 2016, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu Hotels
Takk, trulspetterr
Anmeldt 10 august 2016

Flott hotell med en perfekt beliggenhet mellom havnen og stranden med mange hyggelige spisesteder. Rimeligere her enn langs croisetten. Også mer folkelig, - noe som passer oss. Super service og variert frokost. Fin takterrasse. Vi brukte ikke spa avdelingen, da vi hadde så mye annet å finne på.

Romtips: Vi hadde rom i 5. etg mot havnen. Satt og så på havnelivet. En fordel at det vendte mot øst p.g.a va...
Se flere romtips
  • Opphold: juli 2016, reiste som et par
Takk, mvd111
RadissonBlu1835, Guest Relations Manager på Radisson Blu 1835 Hotel & Thalasso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22 august 2016

Takk for gode vurderinger av anlegget vårt.
Jeg vil absolutt ikke unnlate å nevne din tilfredshet med alle våre lag å vite at vårt eneste mål er alltid å tilby den må vel være i en vennlig.
Venter ditt neste besøk, motta våre hjertelige hilsener.
Lionel SERVANT - CEO

Anmeldt 21 september 2015

• Opphold: september 2015, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu Hotels
Takk, Michel R
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Cannes hotellene
0,7 km unna
Eden Hotel & Spa
Nr. 29 av 126 i Cannes
882 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Radisson Blu 1835 Hotel & Thalasso? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Radisson Blu 1835 Hotel & Thalasso

Adresse: 2 Boulevard Jean Hibert, 06400 Cannes, Frankrike
Telefonnummer:
Beliggenhet: Frankrike > Provence > Franske Riviera - Cote d'Azur > Cannes
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis Internett-tilgang (WiFi) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.3 grønt hotell i Cannes
Nr.4 spahotell i Cannes
Nr.7 hotell på stranden i Cannes
Nr.9 familiehotell i Cannes
Nr.11 luksushotell i Cannes
Nr.26 romantisk hotell i Cannes
Nr.28 forretningshotell i Cannes
Prisnivå: kr 1 147 - kr 4 413 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:5 stjerne — Radisson Blu 1835 Hotel & Thalasso 5*
Antall rom: 133
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Rezidor, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Radisson Blu 1835 Hotel & Thalasso. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Radisson Blu 1835 Hotel And Thalasso
1835 White Palm Cannes
Sofitel Cannes
Hotel 1835 White Palm
Cannes Sofitel

Er dette din oppføring på TripAdvisor?