“WOW😍”

Château Eza
Vurdert som nr. 1 av 37 Restauranter i Èze
Kjøkken: Fransk
God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Wow for et vakkert sted, et av de peneste stedene jeg har vært. Her skal jeg definitivt tilbake, anbefales sterkt. Fantastisk service og magisk utsikt.

Takk, matum90

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse fra ende til annen.

Dette er et stilfullt sted for spesielle anledninger. Meget god mat, og «smaksmenyen» på 7 retter + valgfri ost, er fantastisk.

En aperitiff på terrassen før måltidet er «et must» og en opplevelse i seg selv.

Beliggenhet og utsikt er fantastisk.

For oss er dette en helhetspakke man betaler for, og da er 5 - 600 € for to porsjoner en overkommelig pris!

Ankomsten er utrolig sjarmerende og stemningsskapende, men det er et lite stykke å gå mellom restaurant og parkering. Det er stor høydeforskjell og steinsbelagte oldtidsgater. Beregn god tid (10 min) Noe å tenke på for kvinner med høye heler og dårlige sko.

Skal man utsette noe på denne restauranten må det være at de kunne tilbydd «vinpakke».

Det er ikke slik at en vin passer til hele menyen, og da burde man kunne kjøpt små ulike glass tilpasset rettene.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Kongemoi
Anmeldt 3. september 2017 via mobile enheter

Flott hotell med fantastisk atmosfære men en dårlig restaurant. Denne restauranten har tidligere vært helt topp men etter bytte av kjøkkensjef er ikke restauranten verd et besøk igjen. Elendig oppbygging og gjennomføring.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Tore562
Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse. Alle de ansatte var 100% service innstilte hele tiden. Maten i restauranten var en gastronomisk opplevelse som man ikke vil glemme med det første. Rommet var stort, vårt var i 2 etg med utsikt fra vindu ved sengen, så man våknet til en ny dag med et stort smil. Vi fikk også se 2 andre rom, alle var flotte men vi valgte det i 2 etg.( standard rom)Å spise frokost var en like flott opplevelse som å spise middag og selv om maten er god og utvalget godt er jo utsikten noe som er ubeskrivelig vakkert. Skal garantert tilbake❤️

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, Anne-mette S
Anmeldt 9. februar 2017

Dette er en av mine favorittsteder i området. En magisk utsikt som kan nytes på terassen, gjerne sammen med venner og et glass sprudlende eller kanskje du heller vil spise i den gode restaranten de har innendørs. Meget god service! Kommer absolutt tilbake!!!

Dato for besøk: oktober 2016
1  Takk, norveigs

Reisende som så på Château Eza, så også på

Èze, Franske Riviera - Cote d'Azur

Har du vært i Château Eza? Del dine erfaringer!