Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Le Jardin Exotique d'Eze på
Anmeldt 15. april 2017

En flott hage på toppen av Eze Village. Nydelige kaktuser og planter i alle farger.
Ta deg ett glass,eller en lunch og kos deg.
Vi tok bussen opp fra Nice, overfylt og mer til Så det ble taxi ned, også fordi vi bommet litt på bisstidene. Men en tur hit anbefales.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, Tron J
Anmeldt 9. april 2017 via mobile enheter

Vi dro på biltur fra Nice. Lite folk, som passet oss perfekt. Veldig hyggelig by med mange kunstbutikker og restauranter.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, wiggok390
Anmeldt 19. september 2016 via mobile enheter

Midt i flere hundre arter av eksotiske planter ( kaktus, aloe , agave ...) fra Middelhavet, Afrika og Amerika. Besøket er en invitasjon til å oppdage ikke bare planter, men også temaer og kunst. De forskjellige stiene krydres med rom hvor du kan slappe av , kjøle ned eller bare fordype deg i lyset og spektakulære landskap . På toppen er det ruiner av et gammelt slott. Der er det panorama utsikt mot Middelhavet og Eze strand. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Ellen Alice H
Anmeldt 10. juni 2016

En samling med mange ulike og vakre vekster som ligger på et sted hvor utsikten nesten tar pusten fra deg. Hagen er rett og slett vakker, men den kan variere mye avhengig av når du kommer på vår eller sommer. Har sett den helt utrolig flott på våren.

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, Rønnaug S
Anmeldt 14. april 2016 via mobile enheter

Fantastisk samling av alle mulige vekster og en helt utrolig utsikt fra toppen. I tillegg er det en del kunst en kan nyte underveis.

Inngangsbilletten på 6€ er stiv, men ingen grunn til å la være.

Dato for opplevelse: april 2016
2  Takk, Sven F